A aparut editia septembrie a revistei Fereastra, care cuprinde date si informatii referitoare la situatia actuala si perspectivele pietei nationale/internationale de tamplarie termoizolanta si fatade cortina. De asemenea, sunt prezentate subiecte cu privire la evolutia societatilor din domeniu, informatii despre producatorii de ferestre/usi si furnizorii de sisteme/ materiale specifice, aspecte economice, tehnice si legislative etc. La rubrica de actualitate, se evidentiaza principalele influente obiective ce afecteaza activitatea specifica pietei de profil, dilema caracteristica acestui moment fiind daca procedurile de reorganizare judiciara si/ sau faliment reprezinta o atitudine deliberata sau o consecinta a conditiilor dificile de piata. Sumarul revistei – conceputa intr-o structura bilingva (romana si engleza) si integrata cu publicatia Agenda Constructiilor– abordeaza, printre altele, diverse subiecte de real interes. Astfel, la sectiunea de actualitate, se analizeaza perspectivele pietei – dupa cum rezulta din analiza activitatii anumitor companii specializate care, din motive obiective sau subiective, au intrat in insolventa si pericliteaza pozitia pe piata a partenerilor de afaceri. De asemenea, chiar daca rezultatele nu sunt garantate, se contureaza o serie de solutii in vederea limitarii – in masura posibilitatilor – a fenomenului de indisciplina financiara. Rubrica de analiza integreaza, in 16 pagini, aspectele legate de domeniul usilor de interior/ metalice, de sectorul panelurilor, feroneriei si accesoriilor pentru usi, respectiv de segmentul producatorilor, importatorilor si distribuitorilor de usi de garaj, automate, industriale si de automatizari, evidentiind, intr-o perspectiva exhaustiva, premisele edificatoare, problemele si perspectivele care guverneaza aceste sectoare economice, care au o pondere importanta in cadrul intregii piete autohtone. De asemenea, oficialii societatilor Simonswerk, New House, European Standard si Alfa United contureaza, in cadrul rubricii de opinii, evolutia pietelor specifice si perspectivele acestor segmente, care vor avea un impact covarsitor asupra derularii afacerilor in 2013. Rubrica de lideri cuprinde informatii exhaustive despre cele mai recente initiative ale societatilor Hoppe, Aluterm si Valras, iar la sectiunea de producatori si furnizori se descrie, in cinci pagini, modul in care firmele din bransa incearca sa-si redreseze veniturile pe o piata interna marcata de instabilitate si de incertitudine. In final, dar nu in ultimul rand, la rubrica destinata noutatilor tehnice si comerciale sunt disponibile detalii despre targurile si expozitiile specializate cu un impact major in ceea ce priveste conturarea tendintelor pietei si despre produsele inovatoare ce respecta cerintele actuale ale utilizatorilor. Pentru informatii suplimentare,
click aici!