INDEX COMPANII | Inscriere/Adaugare |
Hunnebeck Romania SRL |
Adresa: Str. Principala nr. 310, Capusu Mare, Judet Cluj |
Telefon: 0264/504.270 |
Fax: 0264/504.269 |
E-mail: info_ro@huennebeck.com |
Web site: www.huennebeck.ro |
Domenii: Sisteme de cofraje |
Descriere activitate
Companie specializata in vanzarea si inchirierea de schele, sisteme de cofrare, echipamente de acces si siguranta pentru santier. |
Prezentare companie/institutie
HUNNEBECK: Peste 50% din business se va datora proiectelor de infrastructura
Mircea Georgescu (50 de ani)
Functia/Firma: Managing Director, Hunnebeck Romania;
Experienta profesionala: 5 ani in domeniul echipamentelor pentru constructii si 19 ani in retailul cu scule si echipamente tehnice.
Dupa o evolutie semnificativa a sectorului de constructii in 2020, activitatea din domeniu se va stabiliza in 2021, potrivit estimarii lui Mircea Georgescu, Managing Director la Hunnebeck Romania, furnizor de sisteme de cofrare si echipamente de santier, parte a grupului BrandSafway. In acest an este asteptata, cu precadere, cresterea volumului de lucrari din infrastructura, context in care ponderea acestora va continua sa creasca in business-ul companiei, urmand a depasi 50% din total. In continuare, investitiile Hunnebeck Romania vor fi directionate catre innoirea parcului de echipamente si extinderea acestuia cu sisteme noi, dedicate proiectelor de infrastructura.
- Cum au evoluat vanzarile de sisteme pentru cofrare in 2020 si care sunt premisele de dezvoltare, in 2021?
- In ciuda contextului din anul anterior, 2020 a fost un an foarte bun pentru activitatea Hunnebeck Romania. Am implementat masuri de protectie la timp in cele doua locatii din Bucuresti si Cluj-Napoca si am reusit sa pastram sanatatea intregii echipe nealterata, pe intregul parcurs al anului. In ceea ce priveste parteneriatele cu clientii nostri, am implementat un mod de lucru cat mai flexibil, astfel incat sa gestionam cat mai bine proiectele in derulare. Efectele acestor masuri s-au reflectat si in rezultate, astfel incat am reusit sa atingem la finalul anului 2020, indicatorii de performanta bugetati.
- Ce obiective aveti planificate pentru anii urmatori?
- Sunt de parere ca, in momentul de fata, evolutia sectorului constructiilor, la fel ca si situatia economica in general, s-a stabilizat intr-o buna masura, astfel incat anul 2021 va avea o evolutie similara. In acest context, ne asteptam la o stagnare a constructiilor comerciale (office), o evolutie moderata a sectorului rezidential, compensate partial de cresterea volumului de lucrari din infrastructura. In consecinta, si pentru businessul Hunnebeck, cel mai probabil, vom asista la cresterea in continuare a ponderii veniturilor generate de proiectele de infrastructura, pana la peste 50% din total. Avand in vedere ca activitatea noastra de baza presupune inchirierea de cofraje pentru constructii, cel mai important activ il reprezinta parcul de echipamente oferit spre inchiriere. Ca atare, cea mai mare pondere a investitiilor este alocata innoirii echipamentelor existente si includerea unor sisteme noi, dedicate proiectelor de infrastructura.
- Care sunt cele mai mari provocari cu care va confruntati in aceasta perioada?
- Cele mai importante provocari cu care ne confruntam in momentul de fata sunt legate de logistica si gestionarea stocurilor. Pentru a raspunde in cel mai scurt timp solicitarilor venite din partea clientilor, ne propunem eficientizarea activitatii de curatire si reparatii a echipamentelor returnate la finalul proiectelor, precum si reducerea timpului de livrare in cazul proiectelor noi, rezultatul final urmarit fiind cresterea gradului de utilizare a stocului de echipamente disponibil in tara.
(articol aparut in revista Agenda Constructiilor, editia Martie-Aprilie 2021)
|