CNI: Licitatie de 14 milioane euro pentru constructia Salii Polivalente din Pitesti |
Info-Santiere Publicat de AG&F 26 Iun 2019 06:00 |
Autoritatea contractanta Compania Nationala de Investitii - CNI SA organizeaza o licitatie deschisa, cu o valoare totala estimata de 66.060.490,34 lei, pentru atribuirea unui contract, valabil timp de 88 de luni, ce vizeaza proiectarea, executia si asistenta tehnica pentru obiectivul de investitii „Sala Polivalenta Municipiul Pitesti”, strada Basarabia nr. 35, judetul Arges.
Astfel, ofertantii interesati sa-si adjudece acest proiect trebuie sa faca dovada ca sunt capabili sa indeplineasca toate criteriile stabilite pentru atribuire, ce se va face pe baza celui mai bun raport calitate-pret. Astfel, pentru experienta profesionala se primesc cel mult 20 de puncte, pentru organizare si metodologie – tot 20 de puncte, iar componenta financiara conteaza in proportie de 60% (respectiv, 60 de puncte).
Autoritatea contractanta mai informeaza ca „valoarea estimata a contractului este de 66.060.490,34 lei, fara TVA, si este compusa din: cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica- 2.223.611,62 lei, cheltuieli pentru investitia de baza - 62.565.450,53 lei si organizare de santier -1.271.428,19 lei (subcapitolul 5.1.1). Valorile anuntate sunt astfel in conformitate cu devizul general aprobat prin Hotararea nr.232/2019. Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016. Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii. De asemenea, in conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul-limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este cu 16 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor”.
Autoritatea contractanta stabileste si ca termenul-limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare este in a 11 a zi inainte de termenul-limita de depunere a ofertelor.
Data-limita de depunere a ofertelor/cererilor de participare la licitatia deschisa este 31 iulie 2019, ora 15:00. In ceea ce priveste modul de departajare a ofertelor, in mod transparent, CNI SA mai transmite ca, daca doua sau mai multe oferte admisibile clasate pe primul loc au punctaje egale, atunci pentru departajare, autoritatea contractanta va stabili castigatoare oferta cu cel mai mic pret. Daca si preturile sunt egale, pentru departajare se va solicita prin intermediul SICAP ofertantilor in cauza o noua propunere financiara, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara este cea mai scazuta. Potentialii ofertanti pot vizita amplasamentul pentru a evalua, pe propria raspundere, cheltuiala si risc, datele necesare pregatirii si elaborarii ofertei. Ofertantii interesati sa participe la vizitarea amplasamentului sunt rugati sa informeze, in scris, autoritatea contractanta asupra intentiei de a vizita amplasamentul. Orice solicitare de clarificari care decurge din vizitarea amplasamentului va fi adresata Autoritatii Contractante (AC), in scris. AC precizeaza ca orice solicitare suplimentara pentru necesitatea executarii unor lucrari ca urmare a necunoasterii amplasamentului nu va fi luata in considerare. Autoritatea contractanta informeaza ofertantii ca va publica prin mijloace electronice denumirea si datele de identificare ale ofertantului/ candidatului/ subcontractantului propus/ tertului sustinator, in termen de maximum cinci zile de la expirarea termenului-limita de depunere a solicitarilor de participare/ofertelor, cu exceptia persoanelor fizice, in cazul carora se publica doar numele. Durata contractului, mentionata anterior, este compusa din: proiectarea (4 luni), executia (24 de luni) si perioada de garantie de buna executie a lucrarilor (60 de luni). Pentru incarcarea documentelor in SICAP, se recomanda operatorilor economici ca acestea sa fie arhivate in arhive de maxim 48 MB, semnate cu semnatura electronica extinsa, pentru a inlesni procesul de evaluare a ofertelor. Nu se vor depune alte documente decat cele solicitate prin documentatia de atribuire. Pentru informatii suplimentare, click aici!
|