Consultantii JICA sunt o prezenta constanta in santierul magistralei de metrou M6 |
Infrastructura Publicat de Elena Icleanu 30 Sep 2024 11:50 |
"Magistrala 6. 1 Mai - Otopeni, Legatura retelei de metrou cu Aeroportul International Henri Coanda - Otopeni" este un proiect cu relevanta locala importanta si cu impact regional si international semnificativ. Unul dintre finantatorii strategici ai Proiectului M6 este Agentia Internationala de Cooperare a Japoniei (JICA), a carei delegatie a efectuat mai multe vizite oficiale la Bucuresti, cea mai recenta avand loc pe 20 septembrie 2024.
Investitorii JICA s-au intalnit cu reprezentatii Ministerului Transporturilor si Infrastructurii - Ionut Savoiu, Secretar de Stat si Mariana Ionita, Secretar General, ai Ministerului Finantelor, ai Metrorex, sub coordonarea Marianei Miclaus, director general si ai supervizorului proiectului, reprezentat de asocierea Padeco Co., Ltd. - Oriental Consultants Global Co., Ltd. - Metroul SA.
Delegatia JICA, condusa de Kei Toyama - director general al Diviziei Europa, Departamentul pentru Orientul Mijlociu si Europa -, insotiti de reprezentanti ai Metrorex, ai supervizorului si ai constructorilor, au vizitat santierele viitoarelor statii ale Magistralei 6, Gara Baneasa si Tokyo.
Constructorul Sectiunii Sud, asocierea Alsim Alarko - Makyo, desemnat pentru lucrarile tronsonului 1 Mai - Tokyo, a prezentat progresul lucrarilor pentru cele doua viitoare statii vizitate, la data respectiva (20 septembrie). Astfel, pentru viitoarea statie de metrou Tokyo, s-au executat 270 de metri de grinda de ghidaj, 47 panouri de pereti mulati si 358 de piloti plastici pentru consolidarea terenului. De asemenea, au inceput lucrarile pentru pilotii forati la viitoarea interstatie Aeroport Baneasa - Tokyo; dintr-un total de 180, au fost executati 23.
La viitoarea statie Aeroport Baneasa s-au executat 263 metri grinda de ghidaj, 24 de pereti mulati si 160 de piloti plastici.
Pentru viitoarea statie Gara Baneasa, s-au executat 35 de panouri de pereti mulati si 6 panouri de pereti plastici pentru iesirea utilajului TBM din tunel.
Alti 181 de piloti forati s-au executat pentru viitoarea interstatie Piata Montreal - Gara Baneasa. La Piata Montreal s-au realizat 191 metri de grinda de ghidaj si 23 de panouri de pereti mulati.
La viitoarea statie Expozitiei s-au executat 544 metri de grinda de ghidaj si 45 de panouri de pereti mulati, iar pentru statia electrica 121 metri grinda de ghidaj si 17 panouri de pereti mulati.
La viitoarea interstatie Pajura - Expozitiei s-au executat peste 190 de piloti. La statia Pajura s-au realizat 459 metri de grinda de ghidaj si 10 panouri de perete mulat. La Accesul A au fost executati 42 de piloti forati.
La viitoarea interstatie 1 Mai - Pajura, s-au executat 32 de piloti forati, iar la viitoarea statie de metrou 1 Mai se efectueaza lucrari de organizare de santier si de relocare a utilitatilor.
|