Instalatii de apa & sisteme HVAC
Publicat de Ovidiu Stefanescu
27 Apr 2022 06:48
|
Daniel Vasile, director general Daikin Romania: "Anul fiscal curent, care s-a incheiat la 31 martie 2022, a fost excelent pentru compania noastra, inregistrand un record in materie de vanzari. Astfel, cifra de afaceri a fost cu 33% mai mare decat in exercitiul financiar precedent si cu 43% fata de nivelul pre-pandemic. Pentru 2022-2023, mizam pe extinderea cererii pentru segmentele in care suntem prezenti si pe noile directii de dezvoltare abordate in segmentul rezidential. Un alt pilon important al businessului nostru este reprezentat si de divizia de service, care pune la dispozitia partenerilor si clientilor servicii in garantie si post-garantie, ce includ pe langa activitatile traditionale, precum asistenta la montaj, punerea in functiune a echipamentelor si diagnosticarea defectiunilor, o serie de activitati moderne de monitorizare, evaluare si mentenanta predictiva, upgrade sau audit energetic. In ultimul an, piata a avut o evolutie eterogena. In domeniul rezidential, cererea a fost mai mare atat datorita nevoii continue de imbunatatire si crestere a gradului de confort din cladiri, cat si constructiilor rezidentiale noi. De asemenea, un impuls semnificativ a fost dat de investitiile suplimentare pentru optimizarea spatiului de lucru de acasa, in conditiile muncii la distanta. In topul preferintelor de cumparare ale utilizatorilor locali au fost sistemele de incalzire, climatizare si purificare a aerului, datorita tehnologiilor avansate, sustenabile, eficiente energetic, care imbunatatesc concomitent calitatea aerului din interior. Un segment deosebit de dinamic a fost si cel al pompelor de caldura, unde cererea a fost incurajata inclusiv de cresterea accelerata a tarifelor la energie. In domeniul constructiilor comerciale, 2021 a fost marcat de finalizarea proiectelor partial incepute in anul anterior si de noile investitii in constructii industriale, de retail si HoReCa. Daca ne referim la viitor, este important de precizat faptul ca Daikin se concentreaza permanent asupra cresterii nivelului de satisfactie a clientilor in legatura cu serviciile pre si post-vanzare. Printre altele, avem in vedere o dezvoltare a componentelor de servicii premium pe care ne dorim sa le oferim in piata din Romania, utilizand cat mai activ componenta de tehnologie asociata segmentului HVAC, precum monitorizare la distanta si mentenanta predictiva, folosind sisteme de cloud computing".
|