Instalatii de apa & sisteme HVAC
Publicat de Ovidiu Stefanescu
18 Mai 2020 05:46
|
Cifra de afaceri a Rettig Group in primul trimestru din acest an s-a situat la acelasi nivel ca in perioada de referinta, cumuland 241 milioane de euro. Veniturile operationale au sporit cu 56% pana la 40 milioane de euro, aferente unei marje de 16,5% (la randul sau in crestere de la 10,6% cat era in urma cu 12 luni). Din punct de vedere structural, cresterea incasarilor diviziei Purmo a fost anulata de scaderea la nivelul Nordkalk. In ceea ce priveste profitul insa divizia din urma a consemnat un avans semnificativ, ca urmare a implementarii cu succes a masurilor ce au vizat imbunatatirea performantei financiare, precum si a vanzarii drepturilor in exces de emisii de dioxid de carbon. Impactul pandemiei Covid-19 asupra companiilor din portofoliul grupului a fost foarte limitat in perioada analizata, dar din cauza colaborarilor pe care acestea le au cu diverse industrii, este de asteptat ca in intervalul urmator sa se resimta o serie de traume, diferentiat din punct de vedere al severitatii, in functie de specificul activitatii. Avantajul Rettig din acest punct de vedere este rezultat din diversificarea operatiunilor. Practic, prin masurile adoptate in intervalul 2019 – 2020, prin puterea financiara pe care o detine, prin actiunile menite sa diminueze impactul pandemiei, Rettig va avea capacitatea sa gestioneze in mod optim situatia creata si sa depaseasca toate eventualele dificultati. In acest sens, de exemplu, in viitorul apropiat va fi intensificata atentia asupra masurilor cu impact pe termen scurt si mediu, in scopul prezervarii performantei financiare. Pe piata din Romania, compania promoveaza marca Purmo, reprezentand solutii de incalzire din categoria sistemelor inteligente.
|