Instalatii Electrice & Automatizari
Publicat de Ovidiu Stefanescu
19 Mai 2015 12:32
|
In prima parte a acestui an, trendul crescator al vanzarilor realizate de Philips a fost reluat, pe fondul performantelor deosebite inregistrate de divizia "Consumer Lifestyle". De asemenea, au fost consemnate cresteri destul de importante ale comenzilor pe segmentul produselor pentru sanatate, in vreme ce in sectorul solutiilor de iluminat cifra de afaceri s-a contractat cu 3%. Conform datelor oficiale comunicate in raportul periodic de activitate, in trimestrul intai din 2015 incasarile au cumulat 5,34 miliarde euro, fiind cu 13,8% mai mari fata de perioada corespunzatoare a anului precedent. Analiza operatiunilor din domeniul surselor de iluminat indica o ajustare pozitiva de 9%, determinata pe baze nominale si care a fost efectul fluctuatiilor de curs valutar. Pentru produsele din gama LED, vanzarile au sporit cu 25%, insa o parte importanta din aceasta crestere, a fost compensata de declinul cu 16% al cererii de produse conventionale. In prezent, ponderea sistemelor LED este de 39% din totalul rezultatelor comunicate de divizia respectiva. De asemenea, performanta operationala mentionata anterior a exercitat o anumita influenta pozitiva inclusiv in planul profitabilitatii. Subsidiara Philips Romania a anuntat, pentru 2013, livrari in valoare de 294,6 milioane de lei, in crestere cu 46,5% fata de exercitiul financiar anterior. Dintre cei mai importanti distribuitori ai produselor profesionale promovate de Philpis Lighting se remarca Arabesque, Flash Trading House, Euro Vial Lighting Power Electric, Electroglobal, Consolight, Arc Electronic, Tobimar etc. Pentru informatii suplimentare, www.philips.com
|