BLACHOTRAPEZ pune accent pe sanatatea angajatilor si performanta afacerilor |
Izolatii & Finisaje Publicat de Ovidiu Stefanescu 24 Dec 2020 06:55 |
Jaroslaw Turczynski, CEO Blachotrapez Romania, a declarat ca „beneficiarii pun tot mai mare accent pe calitatea produselor, isi doresc acoperisuri cu o durata mare de exploatare. Variantele mate sunt preferate celor lucioase, deoarece ofera o garantie extinsa, cuprinsa intre 15 ani si 35 de ani. Finisajele de tipul Ice Crystal, Crystal Petra sunt, de asemenea, foarte populare. In 2020 am constatat o crestere a nivelului de informare si a interesului din partea clientilor, care isi doresc modele unice, ce nu se afla in oferta altor producatori. Produsele preferate din ultima perioada au fost tigla metalica Germania (cu un profil patentat cu trei stantari si fiind realizata cu materie prima produsa de TyssenKrupp) si tabla RetroPlus, ce asigura o combinatie optima intre aspectul clasic si functionalitate, respectiv sindrila metalica Janosik – mai ales pentru zonele montane, un alt produs unic ce ofera un aspect traditional, similar acoperisului din sindrila de lemn, dar avand o rezistenta crescuta la intemperii gratie foilor de otel cu finisaj imitatie de lemn Pladur Relief Textured Wood. Totodata, in 2020 am lansat si tigla metalica Enigma, un alt produs original marca Blachotrapez, care atrage deja atentia clientilor. Consideram ca in 2021 piata de profil va creste, chiar daca primul trimestru se poate dovedi mai dificil, din cauza evolutiei cotatiei otelului, ce ar putea afecta activitatea companiilor de mici dimensiuni. In ceea ce ne priveste, am incheiat 2020 cu o dublare a profitului, de la 1,7 la 3 milioane de lei, in conditiile unei cifre de afaceri comparabile cu cea din 2019 – aproximativ ...
Pentru a continua lectura articolului in format complet Va multumim! |