DURAZIV: Majorare cu 45% a vanzarilor de vopsele, inregistrata anul trecut |
Izolatii & Finisaje Publicat de Elena Icleanu 24 Ian 2013 08:02 |
![]() Piata de vopsele, sustinuta de lucrarile de renovare
Piata locala de lacuri si vopsele a fost sustinuta puternic in 2012 de proiectele de renovare, evolutia segmentului fiind dictata de consumatorii individuali. "In 2011 am propus pietei sortimentul Duraziv Fara Miros, primul produs industrial din Romania care a primit dreptul de a utiliza eticheta ecologica.Un an mai tarziu am dezvoltat emailuri si lacuri in cadrul aceleasi game. Credem in produsele ecologice si investim in aceasta directie. Rezultatele nu intarzie sa apara, dovada ca anul trecut divizia de vopsele a performat mult peste celelalte activitati ale grupului", a precizat Daniel Guzu. Piata a mai fost influentata si de trendul ascendent pe care s-au inscris preturile materiilor prime in 2012, iar producatorii au facut eforturi mari pentru a face fata acestor majorari, mai ales in contextul unei presiuni suplimentare venita din partea consumatorilor. "Clientul final a dorit fie cele mai ieftine produse, fie materiale de calitate superioara, ceea ce a dus la o polarizare a cererii. Fiecare producator a actionat cum a considerat ca este mai bine pentru propriile afaceri, crescand preturile sau sacrificand din marja. In 2013 evolutia preturilor materiilor prime va fi influentata de miscarile din sfera politica si de evolutia cursului de schimb valutar", a mai spus managerul Duraziv. Pentru informatii suplimentare, www.duraziv.ro
|