KNAUF GIPS: Primul catalog de produse cu preturi, disponibil pe piata |
Izolatii & Finisaje Publicat de Cosmin Dincu 21 Feb 2013 15:57 |
In premiera pe piata materialelor de constructii din Romania, societatea Knauf Gips a lansat pe 21 februarie a.c. primul catalog de produse cu preturile aferente. Astfel, detalii cu privire la peste 350 de produse, solutii tehnice si recomandari de montaj, ce formeaza impreuna portofoliul Knauf Gips in tara noastra, sunt puse la dispozitia partenerilor de afaceri. „Suntem furnizorul nr. 1 de sisteme pe piata de finisaje in constructii si ne axam permanent pe asigurarea unui suport pentru clienti. In acest sens, noul catalog cuprinde majoritatea reperelor pe care Knauf le produce la nivel mondial, ceea ce face posibil ca piata de profil din Romania sa beneficieze de toate inovatiile la zi dezvoltate de grupul german”, se precizeaza intr-un comunicat al societatii. Astfel, pentru toti cei interesati, catalogul de produse Knauf Gips reprezinta o referinta in materie si asigura un ajutor real in alegerea - acum si pe baza criteriului de pret - a celei mai fiabile, confortabile si optime solutii. „Consideram lansarea acestui nou mod de relationare cu clientul prin catalogul de preturi Knauf Gips drept o recunoastere a maturitatii pietei de materiale de constructii din Romania, a stabilitatii economice si a dezvoltarii durabile a acesteia” a declarat, cu ocazia conferintei prilejuite de eveniment, Mihai Marinescu, director executiv al Knauf Gips Romania. Catalogul Knauf este disponibil in forma imprimata la reteaua de distribuitori Knauf si online, pe website-ul societatii. „Acest catalog ofera intr-un mod transparent accesul la o multitudine de materiale Knauf - si nu numai la placile din gips-carton. Garantia unor sisteme complete, executate cu o rigoare deosebita reprezinta singura cale de a ne multumi beneficiarii pe termen lung si de a spori gradul de fidelitate a acestora”, a subliniat Paul Polihroniade, director executiv al Interio Contractor, constituind o firma partenera Knauf ce are o prezenta importanta pe piata montatorilor de sisteme de finisaj din Bucuresti, cu un palmares semnificativ de lucrari de referinta.
Piata de gips-carton, in al patrulea an de scadere cantitativa
Knauf Gips aniverseaza in acest an doua decenii de prezenta pe piata din Romania. Compania a fost infiintata in 1993, sub afilierea Knauf GmbH - Austria, care face parte din grupului Knauf Gips KG – Germania, ce detine reprezentante in peste 78 de tari din intreaga lume. Oficialii firmei mai sustin ca, „de peste 81 de ani, Knauf realizeaza cele mai cunoscute sisteme de finisaj in constructii pe baza de gips, var, ciment, chimie si tehnica a profilelor metalice pentru constructii de cea mai buna calitate”. Pe plan autohton sunt active si alte companii ale grupului Knauf - si anume: Knauf Insulation, Lasselsberger-Knauf (joint-venture), Knauf AMF, PFT Systems si Norgips. Potrivit celor mai recente date furnizate de conducerea Knauf Gips, in pofida faptului ca anul trecut activitatea s-a desfasurat pe o piata dificila, afacerile societatii s-au situat la un nivel similar celui din 2011. In opinia directorului executiv Mihai Marinescu, acest echilibru a rezultat din influenta mai multor factori pozitivi, precum: cresterea interesului consumatorilor pentru sistemele complete Knauf, evolutia optima a livrarilor de sortimente speciale din oferta Knauf (ce asigura solutii unice santierelor din Romania) si, nu in ultimul rand, deschiderea fabricii de ipsosuri Knauf din localitatea Aghiresu. In cadrul conferintei, oficialul societatii a furnizat si o serie de date cu privire la evolutia pietelor-tinta, subliniind ca, desi in Romania consumul de gips-carton estimat de expertii firmei se situeaza la circa 2 mp de placi/locuitor/an (relativ similar cu situatia unor tari din Europa de Vest), segmentul specific s-a aflat in 2012 in al patrulea an de scadere consecutiva a cantitatilor livrate. In domeniul ipsosului s-a consemnat o stagnare, insa in acest caz consumul este mai mic decat in statele din proximitatea Romaniei, mai ales ca domeniul respectiv a fost accesat de Knauf mai tarziu comparativ cu pietele invecinate, respectiv anul trecut, cand a devenit operationala unitatea din Aghiresu. Stabilizarea cifrei de afaceri s-a datorat cu precadere sporirii vanzarilor de componente, ceea ce a compensat declinul cantitativ. Pentru 2013, Knauf si-a propus sa investeasca in continuare in dezvoltarea afacerii, previziunile referitoare la dinamica pietei constructiilor fiind optimiste, mai ales in ceea ce priveste edificarea cladirilor de birouri si celor industriale. In acest context, este posibila o majorare usoara a cifrei de afaceri, prin mentinerea parteneriatelor cu cei 100 de distribuitori Knauf, respectiv prin adaptarea ofertei pentru proiectele ce presupun un consum mic spre mediu de materiale specifice, dezvoltate de investitorii privati ce efectueaza inclusiv lucrari de renovare. De altfel, ca structura a vanzarilor, se considera ca aproape 40% din productie reprezinta cota sistemelor folosite la reabilitari. Pentru informatii suplimentare, www.knauf.ro
|