Producatori & Furnizori
Publicat de Elena Icleanu
03 Feb 2011 08:46
|
Investitia realizata de grupul Mapei la finele anului 2009 in achizitia fabricii de adezivi si mortare uscate apartinand grupului Orgachim-Policolor din Ruse (Bulgaria), a facut posibila reducerea costului de transport a materialelor, rezultand un pret mai mic «la raft» pentru clientul final. S-a generat, astfel, o crestere a cererii produselor, volumul livrarilor sporind, anul trecut, cu aproximativ 70% fata de nivelul din 2009. "Din analizele de vanzari ale anului 2010 se observa o crestere a segmentului adezivilor imbunatatiti de clasa C2, precum si a hidroizolatiilor, ceea ce inseamna ca beneficiarii se informeaza mai bine si acorda mai multa importanta calitatii produselor achizitionate. Utilizatorii incep sa constientizeze faptul ca este mai eficient sa previi, decat sa repari. Desi lucrurile evolueaza destul de greu, tendinta pietei materialelor de constructii din Romania spre produsele de calitate, indica o crestere", a declarat Vasile Brad, director general al Mapei Romania. Compania a inregistrat cele mai importante vanzari in zona Capitalei si regiunile limitrofe ale acesteia. "La inceputul anului 2010, am demarat o campanie promotionala catre beneficiari si utilizatori pentru produsul Keraset, un adeziv standard pentru placari ceramice. Desi competitia pe piata adezivilor de tip C1 este acerba, predominand segmentul economic, adezivul Keraset a fost oferit consumatorilor la un raport calitate-pret optim, tocmai pentru a incuraja testarea acestuia. Livrarile pentru Keraset ne-au adus, pana la sfarsitul anului trecut, cel mai mare volum, urcand in topul vanzarilor Mapei Romania", a precizat reprezentantul firmei. Cu toate ca anul trecut piata materialelor de constructii a scazut cu 15%-20%, achizitia fabricii de la Ruse a creat oportunitatea de a oferi produse la preturi competitive. Acestea au asigurat rulajul si au influentat o majorare de aproximativ 40% a cifrei de afaceri in 2010, fata de anul anterior. Pentru 2011 oficialii Mapei si-au propus o crestere usoara a vanzarilor.
|