Schneider Electric a echipat hotelul Athenee Palace Hilton cu solutii EcoStruxure |
Produse & Tehnologii Publicat de Stelian DINCA 19 Oct 2021 12:54 |
Schneider Electric, lider in transformarea digitala a managementului si automatizarii energiei, a contribuit la modernizarea si echiparea hotelului Athenee Palace Hilton din Bucuresti cu cele mai noi solutii tehnice pentru confortul si siguranta oaspetilor.
Detinut de grupul cu o experienta de 25 de ani in industria hoteliera, Ana Hotels (ca actionar majoritar) Athenee Palace Hilton este unul dintre hotelurile emblematice ale Bucurestiului si trece, anul acesta, printr-un amplu proces de renovare si modernizare.
In urma primei etape din acest proces, cladirea Art Deco, care si-a deschis pentru prima data portile acum mai bine de 100 de ani, are acum in „Aripa Noua” 132 de camere complet renovate, modernizate si echipate cu solutii Schneider Electric. Astfel, termostatul de camera Schneider Electric, KNX Multitouch Pro, se incadreaza armonios in noua atmosfera eleganta si plina de stil a hotelului.
Reglarea temperaturii de confort, vizualizarea modului de ocupare a camerei, mesajele „Nu deranjati” si „Rog curatenie”, alarma de la senzorul de inundatie, dar si bucla de eficienta energetica cu oprire incalzire/racire, atunci cand in camera se deschide un geam, sunt numai cateva dintre functiile implementate, care se pot controla si vizualiza pe termostatul KNX Multitouch Pro.
De asemenea, toate sistemele tehnice ale hotelului sunt integrate in platforma digitala de management al cladirilor de la Schneider Electric, pe platforma realizandu-se si interconectarea cu softul de management hotelier al lantului Hilton, ONQ. Astfel, in momentul in care o camera este rezervata, ea trece automat in modul de confort, pentru ca atunci cand oaspetele intra in camera, temperatura sa fie optima si toate functiile de siguranta sa fie activate.
Softul de management al cladirii de la Schneider Electric - EcoStruxure Building Operation - a devenit astfel „creierul” tuturor instalatiilor din hotel, asigurand monitorizarea, controlul interactiv si optimizarea functiunilor tehnice: incalzire, racire, ventilatie, iluminat, alimentare cu apa, contorizare.
Folosind algoritmi de reglare, conceputi pentru eficientizarea consumului energetic si asigurarea confortului, sistemul de management EcoStruxure este o platforma deschisa, bazata pe IoT, care integreaza si administreaza echipamente conectabile, baze de date, aplicatii mobile si servicii cloud, indiferent de furnizor.
„Proiectul de renovare si echipare a Hotelului Athenee Palace Hilton este important pentru noi nu numai prin contributia pe care am putut sa o avem la modernizarea acestei cladiri, reper pentru bucuresteni si pentru turistii care ne viziteaza tara, dar si prin faptul ca a fost realizat in paralel cu un efort mare de renovare, in asa fel incat am putut crea un ecosistem digital complet, automatizat si perfect integrat estetic cu un edificiu secular”, explica Monica Bucurescu, Building Management Systems Sales Manager. „Oaspetii hotelului vor remarca nu numai estetica deosebita a noilor camere, dar si faptul ca un hotel Art Deco autentic se poate transforma intr-o cladire inteligenta, valorificand tehnologiile de ultima ora.”
„Suntem entuziasmati de tot ce putem oferi acum in ceea ce priveste experienta clientilor nostri. Impreuna cu Schneider Electric am integrat solutiile digitale inovatoare si am simplificat la maximum modul de operare, astfel incat toate functiile sa fie accestate intuitiv si doar cu un simplu touch. Prin BMS-ul instalat la acest moment in hotelul nostru, am sporit atat nivelul de confort, cat si pe cel de siguranta a clientilor. Oaspetii sunt asteptati in noile camere cu un sistem de aer preconditionat la un nivel corespunzator. Nevoile legate de curatenia camerei sau de „privacy” se pot rezolva foarte usor prin folosirea modulului thermostat al aerului conditionat. Butonul de panica si senzorul de inundatie, odata actionate, avertizeaza imediat departametul de Securitate al hotelului, care poate pune la punct o interventie de urgenta in sprijinul clientilor. De asemenea, tehnicianul monitorizeaza datele din camerele de oaspeti, date oferite de sistemul BMS, putand sa asigure interventia preventiva, astfel incat sa vina in intampinarea clientului chiar inainte ca acesta sa observe ceva. Display-ul din exteriorul camerei ofera informatii chiar atunci cand departamentul de curatenie se afla in apropierea camerei si poate sa intervina in timp util”, explica Mihai Georgescu, Chief Engineer, departamentul tehnic al ATHENEE PALACE HILTON BUCHAREST.
|