Premiile EURO-Constructii
Publicat de Ovidiu Stefanescu
13 Mai 2015 09:37
|
Lider mondial al pietei de produse inovatoare si sisteme realizate din vata minerala bazaltica, grupul ROCKWOOL promoveaza solutii sustenabile subordonate obiectivelor actuale stabilite de legislatia referitoare la eficienta energetica. Fondat in 1909 si implicandu-se in domeniul izolatiei din 1937, concernul danez raporteaza, in prezent, vanzari de 2,18 miliarde euro, avand o prezenta extinsa pe plan mondial, cu peste 11.000 de angajati in 35 de state. Imaginea companiei este puternic sustinuta de faptul ca, prin utilizarea produselor promovate, se economiseste de 100 de ori mai multa energie decat cea necesara fabricarii acestora, ceea ce sustine conceptul dezvoltarii durabile. Marca ROCKWOOL, care a fost inregistrata in urma cu opt decenii, transmite un mesaj direct catre consumatori, subliniind modul in care solutiile respective contribuie la diminuarea consumului de resurse rare si, concomitent, a emisiilor de dioxid de carbon generate de arderea combustibililor pentru producerea de energie. Abordarea managementului Grupului in ceea ce priveste brandul propriu este foarte stricta, acesta fiind protejat in mai mult de 60 de state de pe intregul mapamond, unde se impune respectarea stricta a detaliilor privitoare la utilizarea corecta a logoului.
|