Sustenabilitate & CSR
Publicat de Elena Icleanu
09 Ian 2013 08:51
|
Grupul german Grohe, specializat in furnizarea de sisteme destinate pietei internationale de armaturi sanitare, si-a definit o strategie de management al apei bazata pe promovarea si constientizarea importantei economisirii apei, avand in vedere faptul ca numai 3% din apa disponibila pe planeta este potabila. "Pentru compania noastra, utilizarea constienta a resurselor si energiei nu este numai o provocare, ci si un angajament bine definit la nivel de grup. In acest sens, am concentrat de-a lungul timpului toate activitatile de cercetare si dezvoltare pentru crearea de produse durabile. De exemplu, sistemul EcoJoy de fitinguri si dusuri permite economii de pana la 68% din apa utilizata in mod curent", se arata in angajamentul de protectie a mediului elaborat de grupul german. In ceea ce priveste echipamentele utilizate in bucatarii, in oferta de produse a Grohe se regasesc sisteme economice de incalzire sau de filtrare a apei. Revenind la sistemele pentru bai, este cunoscut faptul ca aproximativ doua treimi din consumul casnic este generat de utilizarea camerei de baie dotate cu WC sau pisoar. Astfel, aproximativ 30% din apa potabila utilizata este aruncata in vasul de toaleta. Tehnologiile sanitare existente, cum ar fi cele de reutilizare a apei folosite pentru spalatul corpului, genereaza reducerea la jumatate a consumului casnic de apa. Pentru informatii suplimentare, www.grohe.com
|