Utilaje & Echipamente
Publicat de Ovidiu Stefanescu
24 Mai 2018 06:45
|
In primele 4 luni din 2018, vanzarile grupului elvetian Hilti, specializat in productia de scule electrice, au consemnat un salt de 16%, pana la 1,81 miliarde euro. Evaluarea realizata in monedele locale ale statelor in care compania comercializeaza produse specifice indica un salt de 13% al rezultatelor financiare. Conducerea companiei se declara increzatoare, afirmand ca acest inceput pozitiv reflecta corectitudinea strategiei actuale. Pentru intregul an fiscal este de asteptat ca rezultatele sa consemneze o imbunatatire mai mare de 10%, in pofida incertitudinilor generate de instabilitatea politica ce se manifesta in mai multe regiuni unde firma desfasoara operatiuni comerciale. Analiza geografica a activitatii Hilti indica vanzari in Europa de 914 milioane CHF (+23%) si in America de Nord de 411 milioane CHF (+7%). In ceea ce priveste Europa de Est, ale carei rezultate sunt contabilizate impreuna cu incasarile realizate in Orientul Mijlociu si Africa, cifra de afaceri a avut un spor de 16% (19% in monede locale), ajungand la 212 milioane CHF. Pe plan local, Hilti - cu sediul in sediul in cadrul Equest Logistic Center din localitatea Dragomiresti-Deal, unde se afla si Centrul Regional de Reparatii, responsabil pentru solicitarile din zona Peninsulei Balcanice - are o cifra de afaceri evaluata la aproximativ 10 milioane de euro. Societatea mai detine in Romania doua showroom-uri in Bucuresti si unul in Cluj-Napoca. Strategia pentru perioada urmatoare prevede deschiderea unor centre similare pe plan national.
|