Agenda Constructiilor
Vineri, 27 Decembrie 2024
Home - Stiri - Digitalizarea in constructii & Industrie - ANAP: Platforma colaborativa cu sistem digital de management al documentelor
ANAP: Platforma colaborativa cu sistem digital de management al documentelor
Digitalizarea in Constructii & Industrie Publicat de Stelian DINCA 07 Dec 2020 09:35
Inca de la preluarea mandatului, una dintre prioritatile presedintelui ANAP a fost digitalizarea institutiei. In acest sens, Agentia Nationala pentru Achizitii Publice va implementa un nou sistem digital de management al documentelor interne, cu scopul de a facilita o maniera de lucru rapida, eficienta si colaborativa.
Noul sistem permite elaborarea in comun a documentelor, personalul ANAP putand sa lucreze simultan pe documente Word, foi de calcul Excel sau prezentari PowerPoint – similar cu modul de lucru pe platforme precum Google Docs sau Office 365. Fiecare angajat va avea acces in timp real la orice modificare a documentelor, acestea fiind sincronizate pe toate dispozitivele (desktop sau mobile). De asemenea, va exista posibilitatea de a distribui documente, imagini sau fisiere video in cadrul grupurilor de lucru, asigurandu-se astfel accesul rapid si eficient la toate resursele necesare pentru realizarea sarcinilor de serviciu, indiferent daca este vorba de munca de la birou sau telemunca.
In prezent, ANAP este in plin proces de implementare a platformei colaborative care contine un sistem digital de management al documentelor, un nou site web, o platforma de transfer de fisiere de capacitati mari, un sistem de generare si transmitere newsletter si o platforma de conferinte online si e-learning, pentru sesiuni de informare si instruiri on-line.
„Toate aceste schimbari vin sa confirme ceea ce am declarat la preluarea mandatului de presedinte la inceputul acestui an: digitalizarea administratiei publice reprezinta o prioritate si in acelasi timp o necesitate, de aceea voi cauta cele mai bune solutii pentru ca ANAP sa se transforme intr-o institutie digitalizata, analizand bunele practici ale institutiilor din celelalte state din Uniunea Europeana si adaptandu-le noii realitati cauzate de pandemie.
De multe ori, activitatea functionarului public este asociata cu plimbatul hartiilor. Odata cu implementarea noului sistem de management al documentelor la nivelul ANAP, vom schimba in mod radical modalitatea de lucru a personalului si vom reduce semnificativ numarul de documente in format letric pe care le vom genera. Suntem o institutie in plin proces de sistematizare si modernizare. Imi doresc ca prin acest upgrade, angajatii Agentiei sa aiba un control mai bun al fluxului de lucru, generand un plus de performanta si o eficientizare a muncii lor”, a declarat presedintele ANAP, Eugen Cojoaca.
 
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
 
RAWLPLUGhiltiTotalEnergiesALLBIMSISECAMABONARE REVISTE
ROCKWOOL 196
Editia
NOIEMBRIE-DECEMBRIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 187 (Noiembrie-Decembrie 2024)
 

Autentificare

Editia
OCTOMBRIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 186 (Octombrie 2024)
 
Editia
SEPTEMBRIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 185 (Septembrie 2024)
 
romania fara hospice
GHID de INSTALARE
SSAB
AED
CONCEPT STRUCTURE
ELECTROGRUP
BogArt
CDS
konsent
theda mar
Ubitech
EURO BUILD
GEWISS
ERBASU CONSTRUCT
leviatan
VEGO
MAKITA
concelex
strabag nivel 1
quadratum
EDIT-Structural
Arduro
SIGM
rigips
noark
DRS
Acvatot 2019

Parteneri

top 500
HABITAT
FPSC_2019
top 500

pereti cortinatamplarie aluminiu Termopan Salamander
urmarirea comportarii in timp a constructiilor<