Agenda Constructiilor
Luni, 29 Aprilie 2024
hilti
Home - Stiri - Digitalizarea in constructii & Industrie - CREASOFT: Companiile au pierderi mari pentru ca nu inventariaza corect bunurile
CREASOFT: Companiile au pierderi mari pentru ca nu inventariaza corect bunurile
Digitalizarea in Constructii & Industrie Publicat de Stelian DINCA 11 Feb 2022 11:11
La fiecare laptop ”pierdut” sau ”disparut” dintr-o organizatie, compania pierde intre 800 si 1.000 de euro. La un univers de 400.000 de companii din Romania, pierderea anuala a cate unui activ de tip laptop inseamna o paguba de 300- 400 de milioane de euro pe an, arata un calcul realizat de Creasoft IT, producator de software din cadrul grupului romanesc CREASOFT.
”Putini manageri stiu, dar inventarierea activelor fixe dintr-o companie, fie ca ne referim la laptopuri, telefoane, scaune de birou sau chiar espressoare de cafea, este o obligatie prevazuta in legea contabilitatii. De cele mai multe ori, acest inventar, care trebuie efectuat anual, se face doar pe hartie, multi lideri de afaceri nestiind, de fapt, cat valoreaza bunurile din compania pe care o conduc. Inventarierea devine o preocupare din ce in ce mai mare pentru directorii administrativi, mai ales in contextul in care fluctuatia de personal creste, iar nevoia de a trece in stilul de lucru remote din martie 2020 a lasat multe semne de intrebare legate de unele bunuri din companii”, a explicat Adrian Dinu, fondatorul companiei de software CREASOFT, care produce o solutie de inventariere a bunurilor.
Conform legii contabilitatii, orice produs folosit de angajatii unei companii cu o valoare mai mare de 2.500 de lei (fara TVA) reprezinta un mijloc fix care se trece treptat prin cheltuieli de amortizare lunara. Companiile care nu isi fac inventarul anual risca amenzi de pana la 5.000 de lei.
Dincolo de eficientizarea costurilor unei companii, inventarul este o solutie pentru realocarea resurselor unei organizatii acolo unde sunt necesare, pentru a creste productivitatea angajatilor.
”Solutia de inventory management am dezvoltat-o ca urmare a unei solicitari venite din partea unei companii mari din sectorul IT&C din Romania. Respectivul client a avut mari dificultati in a gestiona bunurile trimise catorva sute de angajati care lucreaza in prezent de acasa. Un angajat remote primeste, de regula, de la angajator active precum laptop, monitor, tastatura, mouse, casti si suport pentru laptop. Toate aceste bunuri reprezinta costuri pentru angajator care trebuie inventariate si care trebuie monitorizate, in cazul in care angajatul are nevoie de o inlocuire a unui astfel de bun sau decide sa paraseasca compania, de exemplu”, a mai spus Adrian Dinu.
Solutia de inventory management creata de Creasoft, lansata in ianuarie 2022, are mai multe functii, printre care se afla etichetarea si inventarierea bunurilor cu ajutorul codurilor QR, importul de date din inventarele anterioare (din fisiere de tip Excel sau baze de date de tip ERP), realizarea raportului de inventar si stocarea datelor in Cloud (Microsoft Azure).
 
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
 
ALLBIMSISECAMRAWLPLUGABONARE REVISTE
ROCKWOOL 196
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 181 (Martie-Aprilie 2024)
 

Autentificare

romania fara hospice
GHID de INSTALARE
theda mar
viarom
EDIT-Structural
quadratum
leviatan
concelex
ness project
noark
strabag nivel 1
ERBASU CONSTRUCT
CDS
MAKITA
CONCEPT STRUCTURE
siniat
Acvatot 2019
Ubitech
rigips

Parteneri

top 500
HABITAT
AHK 2022
INNOCONSTRUCT2024
FPSC_2019
econet
ef-de-n
top 500
AICPS_30
top 500
ROGBC 2016

pereti cortina si tamplarie aluminiu exigeretamplarie aluminiu Termopan Salamander