EY si SAP furnizeaza solutii digitale autoritatilor in lupta anti Covid-19 |
Digitalizarea in Constructii & Industrie Publicat de Stelian DINCA 25 Mai 2020 11:22 |
EY anunta colaborarea cu SAP si Qualtrics pentru elaborarea unor solutii care sprijina guvernele din toata lumea in lupta cu raspandirea rapida a pandemiei COVID-19. Acest demers vizeaza furnizarea catre autoritati a unui set complet de servicii si solutii care sa raspunda nevoilor urgente in gestionarea efectelor pandemiei.
EY implementeaza solutiile Qualtrics si SAP, printre acestea numarandu-se instrumente care ajuta autoritatile sa realizeze trierea preliminara si indrumarea pacientilor posibil infectati cu COVID-19, sa sprijine lucratorii din domeniul sanatatii si sa gestioneze fluxul de informatii si resurse catre cetateni.
Serviciile si solutiile dezvoltate sunt disponibile in peste 90 de tari din lume, inclusiv in Romania, si in toate cele 50 de state nord-americane.
Carmen Adamescu, Partener, Asistenta in Afaceri, EY Romania: ”SAP si EY pun la dispozitie aceste solutii si autoritatilor din Romania, cu speranta ca pot veni in ajutor cetatenilor si institutiilor sanitare, a celor care se afla in suferinta, pericol sau nevoie. In acelasi timp, cred ca ar ajuta in mod special spitalele si personalul medical, cu nevoi de echipamente medicale, medicamente si materiale sanitare, sa comunice mai fluid si mai rapid cu autoritatile si, in acest fel, sa obtina mai repede cele necesare luptei cu pandemia si sa poata salva cat mai multe vieti. In situatii de urgenta, informatia este vitala, iar timpul, critic.”
Serviciile de implementare sunt oferite pro-bono de catre EY, iar accesul la software este gratuit in aceasta perioada
Concret, printre solutiile puse la dispozitia autoritatilor se numara:
- Qualtrics COVID-19 Pre-Screening and Routing: un chestionar online ghidat pentru triajul preliminar, care permite cetatenilor care suspecteaza ca ar putea fi infectati cu COVID-19 sa isi introduca simptomele. Dupa introducerea datelor, acestia sunt directionati automat catre resursele online corespunzatoare sau li se recomanda sa isi contacteze medicul de familie. Solutia ofera acces instantaneu la resurse medicale si de siguranta adecvate si produce rapoarte automate care identifica orice deficit de informatii disponibile.
- Qualtrics COVID-19 Dynamic Call Center Script: autoritatile nationale infiinteaza servicii de call center (in multe cazuri, pentru prima data) pentru a reactiona la aceasta criza. Pentru a reduce numarul de apeluri si pentru a asigura informatii exacte si la zi apelantilor, aceasta solutie directioneaza cetatenii catre resursele corecte in functie de intrebarile pe care le au sau aspectele pe care doresc sa le clarifice. De asemenea, include o functie de raportare automata care prezinta tendintele, modelele si lipsurile in materie de solicitari de informatii.
- Qualtrics Healthcare Workforce Pulse: o solutie care ajuta autoritatile sa monitorizeze furnizorii de servicii medicale si personalul medical din sistemele de sanatate, spitale, farmacii si clinici, care se afla in prima linie de lupta cu pandemia COVID-19. Solutia Healthcare Workforce Pulse este conceputa sa preia feedbackul privind nevoile de resurse, siguranta, flexibilitate si comunicare ale celor care trateaza pacientii infectati.
- Solutie de protocol pentru pacientii in stare critica: o solutie adaptata pentru autoritati si ministere ale sanatatii, destinata identificarii din timp a pacientilor in stadiu critic sau cu risc ridicat. Aceasta solutie utilizeaza ghidurile Organizatiei Mondiale a Sanatatii si scala de fragilitate Edmonton si se bazeaza pe un algoritm de protocol pentru terapia intensiva. Solutia ajuta la identificarea din timp a pacientilor cu risc ridicat prin diseminarea si analizarea rezultatelor in timp real, permitand o mai buna alocare a serviciilor de terapie intensiva, care sunt deja suprasolicitate.
In Romania, autoritatile administratiei publice centrale utilizeaza deja chestionarele Qualtrics.
„Guvernele din toata lumea trebuie sa actioneze rapid si decisiv in aceasta perioada de incertitudini pentru cetatenii lor. Aceste solutii si servicii ajuta autoritatile sa interactioneze rapid si la scara larga cu cetatenii. Ele asigura un mijloc de colectare si analizare a datelor in timp real, care le permite sa ia imediat masuri in contextul situatiei volatile cu care se confrunta si ofera beneficii imense cetatenilor pe durata actualei crize. Suntem mandri de faptul ca, impreuna, ajutam autoritatile sa valorifice puterea serviciilor dezvoltate in a gestiona si a depasi cu bine situatia dificila si ingrijoratoare in care cu totii facem eforturi pentru a proteja sanatatea celor dragi si a comunitatilor noastre”, au declarat reprezentantii EY, SAP si Qualtrics.
Autoritatile publice din intreaga lume au inceput sa implementeze rapid aceste solutii, iar rezultatele acestora s-au vazut imediat. In SUA, Africa, Europa si Asia-Pacific, autoritatile si institutiile locale si nationale evalueaza starea de sanatate a cetatenilor, identificand centre de testare pentru cei care au nevoie de acest lucru si in vederea triajului pacientilor si urmaririi tratamentului administrat acestora. La nivel national, tarile din intreaga lume doresc sa stie care sunt informatiile de care au nevoie cetatenii lor si cum pot colabora pentru a asigura serviciile esentiale in timpul acestei pandemii.
Tehnologia Qualtrics respecta cerintele GDPR, HIPAA, HITRUST si FedRamp, beneficiind de cele mai inalte niveluri disponibile in materie de securitate si protectie a confidentialitatii datelor.
|