Digitalizarea in Constructii & Industrie
Publicat de Ovidiu Stefanescu
10 Dec 2019 06:11
|
Grupul american Salesforce, specializat in furnizarea de solutii software (in special aplicatii de gestiune a relatiilor cu clientii – CRM) in sistem cloud a realizat in trimestrul al treilea din acest an o cifra de afaceri de 4,5 miliarde USD, cu 33% mai mare fata de nivelul raportat in intervalul corespunzator din anul precedent. Conducerea companiei a afirmat ca la momentul actual obiectivul de dublare a rezultatelor financiare intr-o perioada de cinci ani este pe cale de a fi atins. Cu ajutorul Customer 360, Salesforce ofera partenerilor sai o cale viabila si sigura de relationare cu clientii, intr-un mediu CRM foarte evoluat. In ultima perioada, au fost inregistrate cresteri vizibile atat in ceea ce priveste sistemul cloud, cat si regiunile in care firma este prezenta, tot mai multi clienti folosindu-i serviciile pe calea de transformare digitala, care a devenit deja inevitabila. Astfel, gratie portofoliului in crestere de parteneri, gradului alert de inovare, precum si ecosistemului de comunicare si dezvoltare Trailblazer, grupul reuseste sa-si consolideze pozitia competitiva si sa-si asigure perspective bune de dezvoltare. Revenind la rezultatele concrete, trebuie mentionat ca din totalul incasarilor, cuantumul abonamentelor si al veniturilor din operatiuni de suport a fost de 4,24 miliarde USD, ceea ce reprezinta o imbunatatire de 34%. In ceea ce priveste serviciile profesionale (la care se adauga si alte tipuri de venituri), acestea au cumulat vanzari de 274 milioane USD (+22%). Relevant este faptul ca fluxul operational de numerar (OCF) aferent trimestrului al treilea a fost de 298 milioane USD, fiind cu 108% mai mare fata de perioada de referinta. Pentru trimestrul al patrulea sunt estimate incasari de circa 4,7 miliarde USD, care vor duce cifra de afaceri din acest an la aproximativ 17 miliarde USD.
|