ARMACELL schimba proprietarul si dezvolta noi solutii pentru eficienta energetica |
Izolatii & Finisaje Publicat de Elena Icleanu 06 Ian 2020 16:31 |
Fondul francez de investitii PAI Partners si holdingul danez Kirkbi, detinut de familia Kirk Kristiansen, care controleaza si brandul LEGO, au decis sa achizitioneze impreuna compania Armacell, lider global in productia de sisteme si produse pentru izolatii, de la grupul nord-american Blackstone. In urma tranzactiei, PAI va deveni principalul actionar al Armacell. Kirkbi investeste in Armacell inca din anul 2016, si prin aceasta tranzactie isi majoreaza participatia in cadrul producatorului de materiale izolatoare.
Termenii tranzactiei, inclusiv valoare acesteia, sunt confidentiali si actualmente sunt supusi aprobarilor concurentiale.
Armacell produce o gama variata de spume si materiale flexibile izolatoare avansate, cu aplicabilitate in diferite domenii, atat in sectorul de constructii rezidentiale si comerciale, cat si in alte segmente, precum energie, industrial, transporturi, sport, agrement etc.
PAI si Kirkbi se angajeaza sa sprijine initiativele de dezvoltare a Armacell, pentru a deveni un lider global in domeniul tehnologiilor izolatoare. Armacell detine, in prezent, la nivel global, 24 de unitati de productie si are peste 3.000 de angajati.
"PAI are o lunga istorie de investitii in sectorul industrial in parteneriat cu Kirkbi si ne asteptam sa impulsionam dezvoltarea Armacell prin crearea de produse inovatoare, excelenta comerciala si o serie de achizitii strategice", a declarat Mathieu Paillat, Partener la PAI Partners.
La randul sau, Thomas Lau Schleicher, director de investitii la Kirkbi, a precizat: "Credem ca nevoia de imbunatatire a eficientei energetice va continua sa genereze perspective de crestere pe termen lung pentru Armacell. Vom continua sa sprijinim angajatii si echipa de conducere dedicata a companiei in realizarea strategiei de crestere".
Potrivit celor mai recente date financiare disponibile, Armacell a inregistrat vanzari de 486,3 milioane de euro in primele noua luni din 2019, in crestere cu aproape 6% fata de aceeasi perioada din 2018.
|