UTCB invita tinerii sa exploreze cladirile istorice din 8 orase ale Romaniei |
Piata Muncii & Resurse Umane Publicat de AG&F 08 Iul 2024 11:28 |
Universitatea Tehnica de Constructii Bucuresti (UTCB), un pol regional de excelenta in educatie si cercetare in domeniul ingineriei si constructiilor, a dat startul preinscrierilor pentru anul universitar 2024/2025, printr-o noua campanie contra curentului. Daca in 2023 viitorii studenti in inginerie au fost invitati sa dea frau liber imaginatiei si sa inceapa reconstructia Bucurestiului in Minecraft, in cadrul campaniei de preinscrieri din acest an, tinerii sunt invitati sa iasa din universul digital pentru a explora, pe teren, opt orase din Romania, printre care: Bucuresti, Ploiesti, Buzau, Targoviste si Slobozia.
Prin formatul interactiv si caracterul educativ al campaniei care a debutat pe 11 Iunie, UTCB isi propune sa atraga absolventii de liceu pasionati de tehnologie si constructii.
Totul incepe pe platforma digitala Questo, unde cei interesati sa urmeze studiile superioare la UTCB au ocazia sa afle informatii despre orasele istorice ale tarii, si sa cunoasca povestile cladirilor care au influentat universul constructiilor.
Campania „UTCB te pregateste pentru lumea reala. Exploreaza universul constructiilor in Questo!” este conceputa si derulata de Cognition, agentie digitala specializata in proiecte de comunicare cu si pentru Generatia Z (segmentul de populatie nascut intre 1995 si 2010), o generatie nativ-digitala.
Cezar Vladut, prorector UTCB, a declarat:
"Suntem bucurosi sa ne reinventam de fiecare data, sa fim indrazneti si creativi, si astfel sa construim punti catre viitoarea generatie de ingineri si constructori. Suntem din nou cu un pas inaintea inscrierilor pentru anul universitar care debuteaza in toamna, iar semnalele pe care deja le primim arata ca si inscrierile din acest an vor fi un succes. Alaturi de Cognition, am reusit sa construim nu doar un brand educational preferat de absolventii de liceu, ci si bazele unui impact real pentru economia viitoare a Romaniei.”
Claudia Archip, Managing Partner, Cognition, a declarat:
"Ca de fiecare data, abordarea noastra strategica s-a axat pe consolidarea pozitionarii UTCB in raport cu evolutia audientei. La baza conceptului de campanie au stat relevanta mesajului pentru publicul-tinta dar si etica in comunicare, ce ne caracterizeaza ca agentie. Anul acesta, am ales sa lansam tinerilor provocarea de a face pasul decisiv dinspre universul virtual inspre cel real, oferindu-le o punte intre cele doua lumi, intr-un format interactiv, captivant si educativ.”
Potrivit rezultatelor unei cercetari mai ample in randul Generatiei Z derulate de Cognition, tinerii din Generatia Z valorizeaza experienta practica si oportunitatile de cariera care decurg natural din educatie. Acest lucru explica si succesul campaniilor concepute si derulate in anii trecuti pentru UTCB, care i-au adus o medie de peste 3.000 de candidati inscrisi pe cele 1.000 de locuri disponibile in cele doua sesiuni de admitere, iar agentiei Cognition un numar de 9 premii, toate Aur, la cele mai importante competitii din industria de publicitate.
Potrivit institutiei de invatamant, UTCB a avut record de studenti inmatriculati la taxa, respectiv peste 400.
Recunoasterea Cognition din partea industriei reflecta nu doar pozitionarea agentiei - care isi propune sa se diferentieze prin strategie, inovatie si creativitate -, ci si profunda intelegere a peisajului educational in contextul avansului tehnologic care transforma felul in care generatiile tinere se raporteaza la educatie.
Cognition este partenerul de comunicare digitala al UTCB din 2020, un an in care educatia a migrat in mediul online din cauza restrictiilor impuse de pandemie.
|