Premiile EURO-Constructii
Publicat de Ovidiu Stefanescu
13 Mai 2015 09:40
|
Succesul companiei elvetiene se bazeaza pe strategia sa de promovare a inovatiei si a solutiilor avansate de management al traficului, care au avut, de-a lungul timpului, o contributie decisiva la imbunatatirea mobilitatii in societatile urbane. Urbanizarea este unul dintre cele mai importante aspecte ale timpului nostru. Astazi, jumatate din populația lumii traieste in orase. Mobilitatea sigura, de incredere si durabila este una dintre cele mai mari provocari in dezvoltarea oraselor. De aceea, ideea fundamentala a brandului Schindler este aceea de "Mobilitate Urbana", iar valorile marcii sunt: fiabilitate, mobilitate, inovatie. Identitatea vizuala a grupului este intarita de culorile Schindler - alb luminos si rosu - si de ideile specifice: mereu in miscare, simplu si metodic, surprinzator de diferit. Toate acestea ilustreaza, in mod elocvent, conceptul: o companie, un brand, o identitate. Anul precedent a fost incheiat de Schindler cu o cifra de afaceri de 9,24 miliarde franci elvetieni (CHF), cu aproape 5% mai mari fata de 2013.
|