Agenda Constructiilor
Vineri, 22 Noiembrie 2024
Home - Stiri - Afaceri, Juridic, Finante & Impozite - Accenture: Cinci tendinte globale care vor redefini interactiunile consumator-brand
Accenture: Cinci tendinte globale care vor redefini interactiunile consumator-brand
Afaceri, Juridic, Finante & Impozite Publicat de AG&F 17 Oct 2024 13:13
Mai mult de jumatate dintre oameni pun tot mai des sub semnul intrebarii autenticitatea continutului pe care il intalnesc online, iar 62% considera ca increderea este un factor esential atunci cand decid sa interactioneze cu un brand, conform celui de-al 18-lea raport anual Life Trends publicat de Accenture (NYSE: ACN).
Reactiile oamenilor la evolutiile rapide ale tehnologiei sunt diverse. Cresterea utilizarii inteligentei artificiale (AI) si a AI generative influenteaza profund experientele digitale. Desi apreciaza confortul oferit de tehnologie, tot mai multe persoane simt nevoia sa analizeze cu atentie informatiile si sursele, in incercarea de a regasi un echilibru intre tehnologie si viata lor de zi cu zi.
"Pe masura ce noile tehnologii, inclusiv AI generativa, transforma experientele cotidiene, oamenii isi adapteaza interactiunile pentru a mentine controlul", a declarat Nick Law, Creative Chairperson, Accenture Song. „In prezent, increderea online este o problema critica, iar toti utilizatorii devin tot mai atenti la ceea ce vad si cred. In mod firesc, aceasta schimbare influenteaza modul in care clientii interactioneaza cu afacerile care concureaza pentru atentia lor.”
Bazandu-se pe date colectate la nivel global, Accenture Song a identificat cinci tendinte globale majore ale consumatorilor, care prefigureaza dinamica in schimbare dintre tehnologie si utilizatori, precum si provocarile si oportunitatile pentru branduri in adaptarea strategiilor lor la nevoile in continua evolutie ale clientilor. 
1. Costul ezitarilor: Increderea in tehnologia digitala este sub amenintare, pe masura ce numarul crescut de escrocherii diminueaza linia dintre continutul real si cel inselator. AI generativa amplifica aceasta confuzie, punand la incercare increderea oamenilor in platformele digitale. Cercetarile Accenture arata ca peste jumatate dintre oameni pun acum la indoiala autenticitatea continutului online. Pierderea increderii afecteaza cumparaturile online si interactiunile cu brandurile, 33% dintre persoane raportand atacuri cu deep-fake sau escrocherii in ultimul an. Brandurile trebuie sa isi reasigure clientii prin crearea unor "faruri de incredere" in comunicare, comert si produse.
2. Capcana parintilor: Parintii se confrunta cu provocarea de a ajuta noua generatie sa dezvolte o relatie sanatoasa cu tehnologia digitala, adesea impotriva vointei acesteia. Accesul fara restrictii la internet si social media influenteaza comportamente extreme si expune tinerii la diferite tipuri de pericole. Parintii observa efectele si simt urgenta situatiei, mobilizandu-se pentru a stabili limite, in timp ce guvernele lucreaza la politici de sus in jos. Studiile Accenture arata ca tinerii cu varsta intre 18-24 de ani au de peste doua ori mai multe sanse decat cei peste 55 de ani sa spuna ca social media le influenteaza identitatea. Aproximativ doua treimi dintre membrii Generatiei Z si Millennials recunosc ca petrec mai mult timp online decat ar dori (67% si 64% respectiv). Pe masura ce tinerii se confrunta cu efectele negative, este nevoie de dezbatere si actiune pentru a gasi echilibrul si masurile de protectie corecte.
3. Economia nerabdarii: Multe culturi subliniaza ca educatia, munca asidua si determinarea pot modela viitorul. Cu toate acestea, tendinta „Decade of Deconstruction” de anul trecut a aratat ca obiectivele si prioritatile se schimba tot mai mult. Astazi, trei din patru consumatori isi doresc ca firmele sa raspunda mai rapid nevoilor lor in schimbare. Peste jumatate prefera raspunsuri rapide si indrumari, deseori apeland la informatii colectate din multime pentru rezultate mai rapide, asumandu-si adesea riscuri pentru sanatate si obiective financiare. Influencerii, care anterior se concentrau pe stil, calatorii si muzica, isi extind acum domeniul de activitate pentru a include aspecte fundamentale ale vietii, precum sanatatea, bogatia si fericirea. Atunci cand companiile nu reusesc sa tina pasul, consumatorii se indreapta catre "multimea digitala”, fortand brandurile sa se adapteze pentru a mentine loialitatea.
4. Demnitatea muncii: Demnitatea muncii este tot mai des pusa la incercare de presiunile companiilor, progresele tehnologice si schimbarile de dinamica. Pe masura ce AI generativa patrunde in mediul de lucru, demnitatea trebuie inclusa in noile asteptari privind modul in care oamenii vor colabora cu tehnologia. Trei din patru persoane considera ca instrumentele AI generativa sunt utile la locul de munca, spunand ca acestea fac munca mai eficienta (44%) si imbunatatesc calitatea muncii (38%), desi unii sunt ingrijorati ca aceste instrumente limiteaza creativitatea (14%), fac munca mai tranzactionala (15%) si creeaza anxietate privind siguranta locului de munca (11%). Liderii trebuie sa promoveze motivatia si autonomia, care sunt esentiale pentru a produce munca de calitate.
5. Reintoarcerea la autenticitate: Oamenii cauta din ce in ce mai mult profunzime, autenticitate si bogatie senzoriala in experientele lor, dorind sa interactioneze cu lumea intr-un mod semnificativ. Reflectand o dorinta reinnoita de a se reconecta cu natura si intre ei, oamenii cauta un echilibru intre tehnologie si momente de bucurie si bunastare. Studiile noastre au aratat ca 42% dintre oameni au atribuit cea mai placuta experienta din ultima saptamana unei activitati din viata reala, in timp ce doar 15% au mentionat o experienta digitala. Aceasta schimbare ofera companiilor oportunitati de a-si regandi rolurile si de a se alinia cu dorinta tot mai mare a oamenilor pentru experiente mai autentice si imersive.
"Relatia dintre oameni si tehnologie este, fara indoiala, schimbatoare si din ce in ce mai complexa", a declarat David Droga, CEO Accenture Song. „Desi imbratisam noile tehnologii pentru a stimula cresterea si relevanta, nu putem sa dam la o parte sau sa externalizam increderea si umanitatea.”
Pentru a citi raportul Accenture Life Trends 2025, vizitati acest link.
 
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
 
ABONARE REVISTESISECAMRAWLPLUGhiltiALLBIMTotalEnergies
ROCKWOOL 196
Editia
OCTOMBRIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 186 (Octombrie 2024)
 

Autentificare

Editia
SEPTEMBRIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 185 (Septembrie 2024)
 
romania fara hospice
GHID de INSTALARE
SSAB
VEGO
quadratum
Arduro
SIGM
rigips
ELECTROGRUP
DRS
leviatan
EDIT-Structural
BogArt
CDS
Acvatot 2019
concelex
noark
MAKITA
konsent
ERBASU CONSTRUCT
theda mar
Ubitech
ness project
CONCEPT STRUCTURE
strabag nivel 1
viarom
AED

Parteneri

HABITAT
top 500
FPSC_2019
top 500

pereti cortinatamplarie aluminiu Termopan Salamander
urmarirea comportarii in timp a constructiilor<