Nhood Romania: Crestere de 10% a afacerilor din 2024, pana la 10 milioane de euro |
Antreprenori & Dezvoltatori Publicat de Elena Icleanu 12 Feb 2025 11:38 |
![]() "In 2024, Nhood Romania a continuat sa isi extinda portofoliul prin diversificarea proiectelor gestionate si cresterea numarului de clienti din afara grupului. Clientul principal ramane compania Ceetrus, dar in acelasi timp am reusit sa incheiem sapte noi mandate cu clienti terti. Aceasta strategie de crestere a portofoliului de clienti in afara grupului a fost stabilita la finalul anului 2023 si implementata in 2024, rezultatele obtinute pana acum fiind peste asteptari", a declarat Elena Bocan, Head of Market & Resources & Fund Investment, Nhood Romania.
Nhood Romania si-a extins linia de servicii oferite, astfel ca din 2024 ofera servicii de consultanta ESG prin Programul de Energy Sobriety, Green Lease si Carbon Footprint, servicii de consultanta si consiliere in entertainment, food & beverage si franciza, dar si serviciile de Capital Market, inclusiv consultanta si consiliere pentru finantari si structurari credite acordate de institutiile financiare.
Printre noii clienti care au intrat in portofoliul Nhood Romania in 2024 se numara Urbano Cluj si Lagardere (pentru servicii de leasing), un jucator important din domeniul de entertainment (pentru servicii de consultanta si consiliere in entertainment), MADEX (pentru servicii de dezvoltare imobiliara si management de proiect), Spartan (pentru servicii de expansiune internationala si franciza).
![]() Totodata, compania a gestionat dezvoltarea zonei comerciale in cartierul Coresi, Brasov, considerat in continuare cel mai mare proiect de regenerare urbana din Romania si administrat in exclusivitate de Nhood Romania pentru clientul sau Ceetrus. Astfel, Nhood Romania a oferit servicii de real estate de la concept design la comercializarea spatiului pentru noul magazinul Decathlon, primul din Romania care adopta noul concept global al brandului, dar si pentru Farmacia Tei si Bebe Tei. Magazinele sunt realizate pe o suprafata totala de peste 7.000 mp (2.050 mp pentru Bebe Tei, 856 mp pentru Farmacia Tei si 4.300 mp pentru Decathlon), si au fost dezvoltate si livrate la cheie pentru a oferi fiecarui vizitator o experienta de shopping moderna, interactiva si inovatoare.
Potrivit Nhood Romania, potentialii chiriasi cauta, in prezent, din ce in ce mai mult flexibilitate si sustenabilitate in spatiile pe care le inchiriaza.
In sectorul de birouri, companiile au nevoie de spatii adaptabile la noile moduri de lucru, cu facilitati moderne, eficiente energetic si conforme cu standardele de sustenabilitate. De asemenea, tehnologia integrata si spatiile flexibile pentru colaborare sunt la mare cautare, mai ales in industriile creative si IT.
In cazul spatiilor comerciale, exista o cerere sporita pentru centre comerciale care integreaza experiente de retail complete, de la cumparaturi pana la divertisment si wellbeing. Un exemplu este Coresi Shopping Resort, unde Nhood Romania a inregistrat un succes major in zona de leisure si food court, sectoare care ofera o experienta de calitate clientilor.
![]() "Daca inainte de pandemie siguranta era un aspect implicit, astazi a devenit o prioritate pentru consumatori. In plus, clientii sunt tot mai atrasi de spatii moderne, confortabile si vizual atractive, unde sa petreaca timp de calitate alaturi de familie si prieteni. Observam, de asemenea, un interes crescut pentru experientele de leisure si well-being, motiv pentru care, la Nhood Romania, ne concentram pe optimizarea mixului comercial al centrelor pe care le gestionam, printr-o strategie integrata de leasing, property si asset management. Prioritizam parteneriate cu branduri din domeniul sanatatii, fitnessului si nutritiei, asigurand astfel o oferta adaptata noilor asteptari ale consumatorilor si o experienta diferita in centrele comerciale", a declarat Gabriela Pistalu, Head of Property & Asset Services la Nhood Romania.
Pentru anul 2025, Nhood Romania isi propune o crestere a cifrei de afaceri cu 22%, prin atragerea de noi clienti si extinderea gamei de servicii oferite, acordand o atentie mai mare domeniului ESG si implementand solutii sustenabile si green lease pentru clientii sai.
In acelasi timp, compania va continua integrarea principiilor ESG in toate proiectele sale, contribuind la un mediu mai sustenabil si la imbunatatirea calitatii vietii comunitatilor in care activeaza.
Totodata, Nhood Romania are in plan finalizarea proiectelor de dezvoltare si promovare gestionate pentru clientul Ceetrus, in cadrul Coresi, Brasov. Acestea includ cladirea de birouri U1, cu o suprafata de 10.500 mp de spatii de birouri clasa A. Ceetrus a finantat deja un total GLA de 60.000 mp de birouri, iar Nhood Romania asigura gestionarea activelor imobiliare. Cladirea este menita sa raspunda nevoilor in crestere ale companiilor din domenii precum IT si productie, care si-au extins operatiunile in Brasov. Pe langa facilitatile moderne, cladirea va respecta cele mai inalte standarde de sustenabilitate. Vor fi integrate panouri fotovoltaice si solutii de eficienta energetica, contribuind astfel la reducerea amprentei de carbon si la crearea unui mediu de lucru prietenos si sustenabil.
Realizarea acestor obiective va fi sustinuta de o strategie integrata care combina expertiza Nhood Romania in servicii real estate, solutii inovatoare si colaborarea cu parteneri locali si internationali.
![]() Nhood Services Romania este o companie de servicii integrate de real estate, specializata in operarea si comercializarea proiectelor mixte, gestionarea activelor si dezvoltarea de proiecte sustenabile si de regenerare urbana. Actionand in numele proprietarilor de active, Nhood ofera o gama larga de servicii destinate spatiilor de retail, rezidential, birouri si huburi comunitare, cu scopul de a transforma spatiile existente in locuri vibrante si atractive, cu impact pozitiv in mediu, societate si economie.
Nhood opereaza pe trei linii de business: Property & Asset Services, Resources & Fund Investment si Development, fiind parte din ecosistemul Ceetrus si Nodi. In Romania, administreaza 25 de mandate pentru spatii de retail si birouri (inclusiv leasing), un parc de afaceri - Coresi Business Campus, un proiect rezidential - Coresi AvantGarden, si 23 de locatii de retail la nivel national - centrele comerciale Auchan, inclusiv Coresi Shopping Resort. Compania colaboreaza cu peste 15 clienti (printre care Ceetrus si Auchan) si gestioneaza Cartierul Coresi, cel mai mare proiect de regenerare urbana din Romania.
Nhood reuneste expertiza si cunostintele de real estate a peste 1.300 de profesionisti din 11 tari, pentru a regenera si transforma un portofoliu initial de aproape 300 de centre comerciale din Europa, cu un potential de dezvoltare de 30.000 de unitati locative in cadrul a 40 de proiecte imobiliare. Activele gestionate de Nhood sunt evaluate la peste 8 miliarde de euro.
|