Agenda Constructiilor
Sambata, 23 Noiembrie 2024
Home - Stiri - Digitalizarea in constructii & Industrie - DocProcess se extinde in afara pietei europene si deschide un birou in SUA
DocProcess se extinde in afara pietei europene si deschide un birou in SUA
Digitalizarea in Constructii & Industrie Publicat de Stelian DINCA 27 Apr 2021 12:37
DocProcess, lider in automatizarea proceselor de business in Romania, anunta deschiderea unui birou comercial in Statele Unite ale Americii. Biroul din Austin, Texas, va fi condus de Salim Sunderji, recent numitul CEO la nivelul Grupului.
„Odata cu intrarea Morphosis Capital in actionariatul DocProcess, am dezvoltat impreuna o strategie de expansiune a companiei pentru a deveni un jucator global. Ne dorim sa fim prezenti pe piete importante din intreaga lume nu doar prin serviciile pe care le oferim, dar si prin puncte de lucru locale. Deschiderea unui birou comercial in SUA reprezinta un pas natural in dezvoltarea noastra, piata americana fiind recunoscuta pentru deschiderea catre tehnologie, in special pentru produse si solutii de automatizare a afacerilor,” a declarat Liviu Apolozan, Presedinte si VP Strategie, DocProcess.
Salim Sunderji va conduce biroul din Austin si se va concentra pe construirea unei echipe locale si atragerea de clienti noi pe piata americana. Pe langa dezvoltarea operatiunilor din SUA, Salim Sunderji este responsabil si pentru stabilirea de parteneriate globale si extinderea serviciilor DocProcess in Marea Britanie, Orientul Mijlociu si India.
„Avem in vedere realizarea unor parteneriate cu diversi integratori pentru a accelera impreuna utilizarea suitei de solutii DocProcess de catre companiile de pe piata americana. Beneficiul major oferit de platforma de Business Ecosystem Automation a DocProcess este ca se adreseaza tuturor tipurilor de companii, indiferent de industria in care activeaza. Fara sa isi modifice infrastructura de lucru sau procesele interne, prin intermediul solutiilor noastre personalizate, companiile isi pot imbunatati si eficientiza activitatea. Ma astept ca solutiile DocProcess sa fie la mare cautare pe piata SUA, unde pandemia globala a schimbat modul in care companiile functioneaza si colaboreaza intre ele si cu institutiile publice,” a mentionat Salim Sunderji (foto), CEO si coordonatorul biroului din SUA al DocProcess.
Biroul din Austin este cea de-a treia locatie deschisa de DocProcess in afara Romaniei. In 2018, compania a inaugurat un centru de cercetare si dezvoltare in Grenoble, Franta, iar in aprilie 2020 compania a deschis un birou comercial in Paris. Din numarul total de 63 angajati DocProcess, 17 lucreaza in birourile din afara Romaniei.
Avand in vedere rapiditatea cu care transformarea digitala ajunge sa fie din ce in ce mai importanta pentru companiile din intreaga lume, DocProcess se asteapta ca solicitarile pentru automatizare si eficientizare a fluxurilor de lucru sa creasca exponential pe piata americana, europeana, in Orientul Mijlociu si Asia. Conform unui sondaj PwC, 48% din directorii financiari (CFO) au in agenda accelerarea initiativelor de automatizare si implementarea lucrului de la distanta, iar 49% din directorii executivi (CEO) vor mari semnificativ bugetele de investitii pentru transformare digitala.
Principalele beneficii ale implementarii platformei de Business Ecosystem Automation a DocProcess sunt accelerarea proceselor operationale prin reducerea considerabila a numarului de ore lunare pentru procesarea facturilor si platilor, economiile de numerar, precum si o mai buna luare a deciziilor datorita accesului la date de calitate si in timp real.
Implementarea transformarii digitale conduce catre o mai mare agilitate, flexibilitate si scalabilitate prin extinderea rapida a numarului de clienti, parteneri sau furnizori fara a fi nevoie de angajarea de personal suplimentar. In contextul modelului de munca de la distanta devenit din ce in ce mai popular din anul 2020, platforma de Business Ecosystem Automation ofera conectivitate oricand si de oriunde atata timp cat exista o conexiune la internet.
Compania livreaza solutii de automatizare unor companii globale precum Carrefour, Cora, Mondelez, Strauss, eMAG si unor companii antreprenoriale romanesti precum E-Boda, Altex si Flanco.
 
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
 
ALLBIMTotalEnergieshiltiSISECAMABONARE REVISTERAWLPLUG
ROCKWOOL 196
Editia
OCTOMBRIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 186 (Octombrie 2024)
 

Autentificare

Editia
SEPTEMBRIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 185 (Septembrie 2024)
 
romania fara hospice
GHID de INSTALARE
EDIT-Structural
SSAB
leviatan
Ubitech
MAKITA
viarom
konsent
theda mar
ELECTROGRUP
BogArt
CDS
CONCEPT STRUCTURE
strabag nivel 1
ness project
SIGM
noark
AED
DRS
rigips
ERBASU CONSTRUCT
VEGO
concelex
Arduro
quadratum
Acvatot 2019

Parteneri

HABITAT
top 500
FPSC_2019
top 500

pereti cortinatamplarie aluminiu Termopan Salamander
urmarirea comportarii in timp a constructiilor<