Agenda Constructiilor
Vineri, 31 Ianuarie 2025
Home - Stiri - Info-Santiere - SECTOR 5: Achizitie de lucrari de amenajare peisagistica de 175 milioane euro
SECTOR 5: Achizitie de lucrari de amenajare peisagistica de 175 milioane euro
Info-Santiere Publicat de AG&F 10 Oct 2019 06:00
Autoritatea contractanta Sectorul 5 (Primaria Sectorului 5 Bucuresti) organizeaza o licitatie deschisa, cu o valoare totala estimata de 820.938.812,10 lei, pentru atribuirea unui acord-cadru care vizeaza prestarea si executia unor servicii de proiectare tehnica, asistenta tehnica si de lucrari privind amenajarea spatiilor verzi.
Astfel, ofertantii interesati sa-si adjudece aceste proiecte trebuie sa faca dovada ca au capacitatea de a realiza in totalitate obiectul viitorului acord-cadru, care il reprezinta proiectarea tehnica, asistenta tehnica si executia lucrarilor de amenajare a unor spatii verzi, parcuri, locuri de joaca si de agrement, peluze, scuaruri, aliniamente, gradini aferente blocurilor de locuinte etc., de pe raza sectorului 5 al Municipiului Bucuresti. Potrivit anuntului, autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari cu cel putin 10 zile inainte de data-limita de depunere a ofertelor.
Data-limita de depunere a ofertelor la aceasta procedura este 8 noiembrie 2019, ora 15:00, iar acordul-cadru este impartit in cate trei loturi, care pot fi adjudecate in totalitate si de un singur ofertant. Autoritatea contractanta mai instiinteaza si ca, in cazul acestui acord-cadru, s-a stabilit o clauza suspensiva. Mai precis, procedura de atribuire este initiata sub incidenta unei clauze suspensive, in sensul ca incheierea acordului-cadru este conditonata de alocarea creditelor bugetare cu aceasta destinatie, semnarea acordului-cadru facandu-se cu respectarea dispozitiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intra sub incidenta legislatiei privind finantele publice. Autoritatea contractanta precizeaza ca va incheia acordul-cadru si contractele subsecvente cu ofertantul declarat castigator numai in masura in care fondurile necesare achizitiei publice vor fi asigurate prin alocarea de credite bugetare cu aceasta destinatie. In cazul in care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, autoritatea contractanta, dupa primirea notificarii cu privire la neacordarea finantarii, isi rezerva dreptul de a anula procedura de atribuire, in conditiile in care nu exista o alta sursa de finantare, in conf cu prevederile legale. Ofertantii din cadrul acestei proceduri inteleg si sunt de acord ca autoritatea contractanta nu poate fi considerata raspunzatoare pentru vreun prejudiciu in cazul anularii procedurii de atribuire, indiferent de natura prejudiciului si indiferent daca a autoritatea contractanta a fost notificata. Ofertantii participanti la procedura accepta utilizarea conditiilor speciale precizate anterior, asumandu-si intreaga raspundere. Pentru informatii suplimentare, click aici!

 
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
 
ALLBIMABONARE REVISTERAWLPLUGhiltiSISECAMTotalEnergies
ROCKWOOL 196
Editia
NOIEMBRIE-DECEMBRIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 187 (Noiembrie-Decembrie 2024)
 

Autentificare

Editia
OCTOMBRIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 186 (Octombrie 2024)
 
Editia
SEPTEMBRIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 185 (Septembrie 2024)
 
romania fara hospice
GHID de INSTALARE
quadratum
AED
DRS
EDIT-Structural
ERBASU CONSTRUCT
SSAB
MAKITA
noark
Acvatot 2019
theda mar
ELECTROGRUP
GEWISS
CONCEPT STRUCTURE
Ubitech
VEGO
leviatan
rigips
konsent
concelex
BogArt
EURO BUILD
MCA
Arduro
CDS
SIGM
strabag nivel 1

Parteneri

top 500
HABITAT
FPSC_2019
top 500

pereti cortinatamplarie aluminiu Termopan Salamander
urmarirea comportarii in timp a constructiilor<