A fost desemnat constructorul pentru extinderea la 4 benzi a Centurii Capitalei (lot 2) |
Infrastructura Publicat de Elena Icleanu 16 Mar 2022 13:16 |
Asocierea formata din companiile Rizzani de Eccher SPA (lider) si Mavgo Holdings a fost desemnata antreprenor general pentru executia lucrarilor de largire la benzi a Centurii Rutiere a Municipiului Bucuresti, pentru lotul al doilea, intre A1 (km 55+520) si DN5 (km 40+000). Lucrarile vor fi realizate pe traseul localitatilor Chiajna, Ciorogarla, Domnesti, Clinceni, Bragadiru, Magurele si Jilava. In premiera, vor fi realizate intersectii pe 3 niveluri: subteran, teran si suprateran, a anuntat Irinel Ionel Scriosteanu, secretar de stat in Ministerul Transporturilor.
Vor fi amenajate, astfel, intersectia Centura Bucuresti - DN5 (inclusiv reabilitarea pasajului peste DN5), un pasaj subteran pe CB km 44+725 - DC18 (Magurele), intersectia Centura Bucuresti - DC20 (Varteju) si Cazarma Magurele (km 46+040) si intersectia Centura Bucuresti - DN6 (Alexandria).
Pe acest traseu se afla si pasajul Domnesti, dar este o lucrare separata de acest proiect.
Irinel Scriosteanu reaminteste ca, la data de 22 decembrie 2021, a fost semnat si contractul pe Lotul 1, A1-DN5. CNAIR a semnat atunci contractul cu Asocierea IBB-HIB Romania - IBB-Haus und Industriebau GMBH - Autotehnorom - Ventor Grup Consulting, pentru executie "Largire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucuresti Sud intre A1 (km 55+520) si DN 5 (km 40+000) - Lot I intre A1 (km 55+520) si km 54+700, inclusiv parcarea de lunga durata de la km 54+765".
Pe actuala centura a Capitalei va fi amenajata si o prima parcare de lunga durata, inclusiv pentru camioane.
"Asa cum am anuntat anterior, vom amenaja prima parcare de lunga durata, inclusiv pentru camioane, pe actuala Centura a Bucurestiului. Parcarea va fi amplasata la km 54+765, accesul va fi asigurat din intersectia giratorie proiectata pe Centura Bucurestiului, printr-un drum de legatura, pentru a putea fi accesata din toate directiile. Reafirm ca toata Centura Capitalei va avea 4 benzi de circulatie, pana in 2025", a precizat Irinel Scriosteanu.
|