BRASOV: Incepe modernizarea “Drumului de sub munte”, proiect de 142 milioane lei |
Infrastructura Publicat de Elena Icleanu 25 Sep 2019 09:15 |
Presedintele Consiliului Judetean (CJ) Brasov, Adrian-Ioan Vestea, a dat ordinul de incepere a lucrarilor de constructie a drumului interjudetean DJ 104A, DJ 105C, DJ 105P din zona Tara Fagarasului - cunoscut sub denumirea "Drumul de sub munte". Proiectul are o valoare de 141,59 milioane de lei (inclusiv TVA) si beneficiaza de finantare europeana, prin Programul Operational Regional (POR) 2014-2020. Lucrarile de executie vor fi realizate de antreprenorul Diferit SRL, din Cluj-Napoca.
Potrivit CJ Brasov, in conformitate cu prevederile contractuale, in termen de 30 zile de la data de incepere a lucrarilor, antreprenorul va transmite autoritatii contractante, spre analiza si acceptare, un program detaliat de executie a intregului proiect. Acesta va contine inclusiv metodologia de lucru si resursele necesare (personalul alocat, numarul si tipurile de utilaje, fondurile necesare). Contractul prevede ca antreprenorul va incepe executia lucrarilor cat mai curand posibil dupa data ordinului de incepere si va continua executia lucrarilor cu promtitudine si fara intarzieri.
"Acesta este mai mare proiect cu finantare europeana accesat de judetul Brasov in domeniul infrastructurii rutiere si printre cele mai mari in curs de implementare la nivelul Regiunii Centru, ceea ce ne responsabilizeaza in luarea tuturor masurilor pentru ca lucrarile sa se desfasoare in cele mai bune conditii. Consiliul Judetean are in implementare proiecte totalizand 300 de milioane de lei prin POR. Mai avem proiecte de 120 de milioane de lei derulate prin Programul National de Dezvoltare Locala (PNDL), plus investitii de 80 de milioane de lei din bugetul propriu, ceea ce spune foarte multe despre implicarea noastra in dezvoltarea judetului", a declarat presedintele CJ, Adrian-Ioan Vestea.
Lucrarile de modernizare a "Drumul de sub munte" vor include si reabilitarea sau reconstructia celor 15 poduri de pe traseu. "In prima faza, vom incepe cu doua poduri care trebuie reabilitate si vom face organizari de santier pentru statia de betoane si cea de asfalt, iar reabilitarea carosabilului va incepe in forta anul viitor. Din primavara anului 2020 vom repara partea carosabila prin intermediul casetelor, vom face podete, consolidari si vom rezolva canalizarea pluviala. La acest proiect vor fi mplicati peste 150 de oameni din cadrul firmei, plus alte persoane din zona, pe care le vom angaja pentru a nu avea dificultati in derularea lucrarilor", a precizat managerul de proiect, Emil Radu, director executiv al firmei Diferit SRL.
|