Agenda Constructiilor
Duminica, 16 Iunie 2024
RAWLPLUG
Home - Stiri - INFRASTRUCTURA - PORR a testat suprastructura noilor viaducte si a podului feroviar de la Gradistea
PORR a testat suprastructura noilor viaducte si a podului feroviar de la Gradistea
Infrastructura Publicat de Elena Icleanu 23 Mai 2024 13:06
Din vara acestui an trenurile vor circula din nou pe podul feroviar de la Gradistea. Lucrarile de modernizare a liniei de cale ferata intre Vidra si Comana, inclusiv la podul de la Gradistea, dar si lucrarile conexe de reparatii la terasamente si suprastructura feroviara intre Bucuresti Nord - Jilava - Giurgiu Nord Frontiera sunt aproape finalizate. Antreprenorul general, compania PORR Romania, se afla pe ultima suta de metri cu pregatirile pentru inaugurarea lucrarilor, perioada aceasta fiind dedicata, in principal, amenajarii albiei in zona podului peste raul Arges, curatarii si naturalizarii santierului si instalarii marcajelor rutiere pe drumurile de acces catre Gradistea si Comana. Se completeaza, de asemenea, marcajele tactile in conformitate cu prevederile regulamentului de interoperabilitate si se executa ultime teste pe sisteme de semnalizare, au transmis reprezentantii constructorului.
 
 
In plus, saptamana trecuta au fost efectuate teste pentru suprastructura podurilor si viaductelor pe care PORR Romania le-a construit in cadrul acestui proiect si acestea au fost trecute cu brio. Odata testele finalizate cu succes, au inceput si verificarile tehnice in teren, impreuna cu comisia Companiei Nationale de Cai Ferate CFR SA.
Lucrarile executate au vizat modernizarea celor 12 km de cale ferata dintre localitatile Vidra si Comana, cu 24 de lucrari de arta si doua cladiri la standarde europene pentru publicul calator. Traseul caii ferate are 4 poduri feroviare, doua viaducte cu 27 de deschideri, in directia Giurgiu, respectiv 8 deschideri, in directia Bucuresti, 10 podete, 8 subtraversari (tip C2) pentru mamifere mici si doua cladiri noi pentru calatori - PO Gradistea si Hm Comana, compartimentate cu spatii interioare moderne - sali de asteptare, grupuri sanitare, case de bilete -, dar si peroane cu lungimi cuprinse intre 150 m si 250 m si latimea de 3 metri, scari, rampe si refugii, inclusiv facilitati de acces pentru persoanele cu dizabilitati.
 
 
Contractul de executie are valoarea de 627,4 milioane de lei, Porr Romania realizand proiectul alaturi de 10 subcontractanti si terti, respectiv: TPF Getinsa Euroestudios Sl., PORR BAU GmbH, Muzeul Olteniei Craiova, Wiebe Romania, Pirotehnic OSB, IMSAT, EPC - Consultanta de Mediu, Siemens Mobility, Vio-Top si Baicons Impex.
Serviciile de consultanta si supervizare a proiectarii si executiei au fost asigurate de asocierea Arex Lider Company (lider) - Vio-Top.
 
hiltiALLBIMABONARE REVISTESISECAM
ROCKWOOL 196
Editia
MAI 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 182 (Mai 2024)
 

Autentificare

romania fara hospice
GHID de INSTALARE
konsent
leviatan
MAKITA
concelex
rigips
noark
CONCEPT STRUCTURE
theda mar
CDS
EDIT-Structural
Acvatot 2019
siniat
quadratum
ness project
viarom
Ubitech
strabag nivel 1
ERBASU CONSTRUCT

Parteneri

AHK 2022
top 500
HABITAT
FPSC_2019
AICPS_30
econet
top 500
ROGBC 2016
ef-de-n
top 500

pereti cortina si tamplarie aluminiu exigeretamplarie aluminiu Termopan Salamander