Datele financiare aferente anului fiscal 2017 indica pentru Uponor o cifra de afaceri de 1,17 miliarde euro, in crestere de la 1,09 miliarde euro cat se raporta in anul precedent. De asemenea, cele 12 luni care au facut obiectul analizei s-au incheiat cu un profit de 65,4 milioane de euro, ceea ce constituie o majorare de 56% fata de perioada de raportare. Conform calculelor expertilor companiei, avansul organic din 2017 a fost de 6,5%, depasind in mod estimarea initiala, care se situa la 5,4%. Divizia europeana de solutii pentru constructii a avut ponderea majoritara in cifra de afaceri (circa 45%), urmata de sectia similara din America de Nord, cu 28% si de departamentul de produse pentru infrastructura, a carui contributie a fost de 27%. Analiza geografica arata ca livrarile au fost orientate preponderent catre SUA (26,3%), Germania (13,2), Finlanda (10,3%), Suedia (9,7%) etc. Recent, compania a finalizat programul de transformare inceput in 2015, care a avut ca efect o consolidare a operatiunilor din Europa, fiind imbunatatita competitivitatea in planul costurilor, imbunatatirea caracteristicilor produselor, precum si a nivelului de disponibilitate a acestora. Toate elementele respective au generat o majorare a cererii atat pe segmentul comercial, cat si pe cel rezidential. In anul 2017 divizia de materiale pentru constructii a lansat o serie de produse, dintre care se remarca termostatul extraplat Smatrix Style, sistemul de incalzire sub pardoseala Comfort E etc. Previziunile pe termen scurt sunt optimiste indicand un trend pozitiv al industriei, ceea ce va determina ca, excluzand impactul valutar, 2018 sa aduca noi majorari ale veniturilor. In Romania, Uponor raporteaza o cifra de afaceri de 2,8 milioane de lei, dar afacerile au perspective bune de crestere, fapt ce a determinat deschiderea in anul precedent a unui
showroom in Bucuresti, unde sunt etalate cele mai noi solutii de incalzire instalate in pereti si plafon.