BMI Romania: Strategie orientata catre digitalizare si un portofoliu sustenabil |
Producatori & Furnizori Publicat de Elena Icleanu 15 Sep 2022 06:25 |
BMI Romania, unul dintre liderii pietei locale de sisteme pentru acoperisuri si hidroizolatii, continua in 2022 procesele de digitalizare si se orienteaza catre un portofoliu de produse sustenabile si cu eficienta energetica sporita. In 2021, in paralel cu o crestere generala a businessului, compania a initiat un proces de rebranding si o noua strategie care, pe langa schimbarea numelui si consolidarea marcilor din portofoliu, a insemnat si investitii in digitalizare si crearea unui departament care ofera consultanta tuturor celor interesati de instalarea de panouri solare fotovoltaice si termice.
"Anul 2021 a fost unul de transformare si evolutie pentru BMI Romania. In noua strategie de business, ne-am axat pe investitii in digitalizare, pe fondul tendintelor actuale. Ne-am adaptat din mers si am creat platforme online care sa vina in sprijinul clientilor nostri. Primul proiect digital nou si foarte ambitios a fost aplicatia mobila BMI Bramac. Prin acest instrument lansat in luna mai 2021, reusim sa oferim o noua experienta digitala clientului final. Calatoria «in lumea acoperisurilor» a fost transformata intr-o experienta vizuala inedita. Aplicatia permite vizualizarea 3D a produselor BMI Bramac, iar tehnologia AR (augmented reality) ofera utilizatorului oportunitatea de a vedea cum va arata acoperisul casei sale cu tiglele din portofoliu. Un alt proiect digital important il reprezinta platforma online academiabmi.ro, conceputa pentru arhitecti, constructori si dezvoltatori. In calitate de lider in industria acoperisurilor, BMI Romania a schimbat modul in care specialistii pot accesa informatiile legate de produs. Aceasta platforma ofera sisteme complete de acoperis, care combina tehnologia si produse de inalta calitate pentru a satisface cele mai exigente cerinte ale clientilor. Anul 2022 il numim tot anul digitalizarii. Venim cu noi functii pe care cele doua aplicatii le indeplinesc, acestea fiind create pentru a da plus valoare experientei utilizatorilor", a declarat Mircea Dumitru, Country Managing Director al BMI Bramac.
O alta directie importanta catre care este directionata strategia companiei este sustenabilitatea, care a devenit, in 2022, principala tendinta in ceea ce priveste materialele si solutiile existente pe piata sistemelor de acoperisuri.
"Am constatat o cerere crescuta pentru solutii care sa ofere independenta energetica, panourile fotovoltaice si termice, capabile sa genereze consumul total de energie electrica al unei locuinte. De asemenea, interesul beneficiarilor catre o cunoastere detaliata a ofertei de pe piata, dar si alegerea de sisteme complete de acoperisuri, sunt indicatori care arata o maturizare a pietei", a precizat managerul BMI Romania.
Piata de acoperisuri isi mentine trendul ascendent in 2022
Semnalele din piata si rezultatele inregistrate in primele sapte luni ale lui 2022 indica faptul ca industria de constructii si, implicit, piata de acoperisuri este inca pe un trend ascendent, dar activitatea se desfasoara in zona precautiei, a expectativei.
"Anul 2021 a fost un an plin de provocari, care au continuat sau chiar s-au intensificat in 2022. Plecand de la lipsa materiei prime, pana la fluctuatii de pret neasteptate, toate acestea si-au pus amprenta asupra pietei constructiilor, in general. Un alt aspect greu de ignorat a fost si cresterea neasteptata a preturilor la materii prime si combustibil. In acest context, obiectivul companiei noastre a fost si este acela de a raspunde prompt cererii crescute venite din piata, dar si de a pastra preturile la un nivel competitiv. BMI Romania raspunde nevoilor clientilor sai si are o prezenta activa pe piata romaneasca impreuna cu partenerii sai, cei peste 200 de distribuitori la nivel national", a subliniat Mircea Dumitru.
***
BMI Romania are o experienta de 25 de ani pe piata locala si aduce sub acelasi acoperis importante branduri din domeniu: Bramac, Icopal, AeroDek, Awak si Schiedel, solutiile livrate fiind dedicate atat proiectelor rezidentiale, cat si celor nerezidentiale. Compania face parte din BMI Group, holding infiintat in 2017 in urma fuziunii dintre Braas Monier Building si Icopal Group.
|