BRAMAC isi schimba numele in BMI Romania si investeste in digitalizare |
Producatori & Furnizori Publicat de Stelian DINCA 03 Nov 2021 12:58 |
Bramac Sisteme de Invelitori, lider in randul producatorilor de sisteme complete de acoperisuri plane si inclinate, si-a schimbat denumirea in BMI Romania Sisteme de Invelitori. Aceasta reflecta apartenenta la BMI Group, cel mai mare producator din Europa de sisteme de acoperisuri plane si inclinate si de solutii complete pentru hidroizolatii, cu o prezenta semnificativa atat in Asia, cat si Africa.
"Schimbarea denumirii companiei va duce la consolidarea pozitiei BMI Romania si a brandurilor din domeniu pe piata de invelitori din Romania si nu numai. Este o realizare importanta pentru noi, care contribuie la evolutia fireasca a companiei. In noua strategie de business ne-am axat si pe investitii in digitalizare, pe fondul tendintelor actuale. Ne-am adaptat din mers si am creat platforme online care sa vina in sprijinul clientilor nostri. Anul 2021 a fost unul de transformare si evolutie pentru BMI Romania,” a declarat Mircea Dumitru, Country Managing Director BMI Romania.
Avand in vedere cererea crescuta pentru solutii care sa ofere independenta energetica (panouri fotovoltaice), in cadrul companiei BMI Romania a fost infiintat un departament care ofera consultanta tuturor celor interesati de panouri solare fotovoltaice si termice.
O alta transformare de pe parcursul lui 2021 este investitia in digitalizare facuta de companie pentru a raspunde atentiei crescute a consumatorilor fata de solutiile tehnologice, tendinta generata de pandemie. Primul proiect digital nou si foarte ambitios a fost aplicatia mobila BMI Bramac. Acesta a fost lansata in luna mai 2021, iar, prin acest instrument, BMI Romania a reusit sa ofere o noua experienta digitala clientului final. Calatoria „in lumea acoperisurilor” a fost transformata intr-o experienta vizuala inedita. Aplicatia permite vizualizarea 3D a produselor BMI Bramac, iar tehnologia AR ofera utilizatorului oportunitatea de a vedea cum va arata acoperisul casei sale cu tiglele din portofoliu.
Un alt proiect digital important, dezvoltat in aceasta perioada, il reprezinta platforma online academiabmi.ro, conceputa pentru arhitecti, constructori, dezvoltatori. In calitate de lider in industria acoperisurilor, BMI Romania a schimbat modul in care specialistii pot accesa informatiile legate de produs. Aceasta noua platforma ofera sisteme complete de acoperis, care combina tehnologia si produse de inalta calitate pentru a satisface cele mai exigente cerinte ale clientilor.
Cum a raspuns compania in fata crizei Covid-19
Si pentru BMI Romania, perioada cuprinsa intre 2020 - 2021 a fost si este una plina de provocari. Plecand de la lipsa materiei prime, pana la fluctuatii de pret neasteptate. Toate acestea si-au pus amprenta asupra pietei constructiilor, in general. Lanturile de aprovizionare cu materie prima au fost, de asemenea, afectate si s-au inregistrat intarzieri. Un aspect greu de ignorat este cresterea neasteptata a preturilor la materii prime si combustibil.
Obiectivul companiei a fost acela de a raspunde prompt cererii crescute venite din piata, dar si acela de a pastra preturile la un nivel competitiv. Impreuna cu partenerii sai (la nivel national sunt peste 200 de distribuitori), BMI Romania a incercat sa fie cat mai prezenta in piata si sa raspunda nevoilor clientilor.
“Semnalele din piata si rezultatele inregistrate in cele sapte luni ale acestui an ne transmit ca industria este pe un trend ascendent, cu potential mare de compensare a pierderilor cauzate de pandemie. Inceputul lui 2021 ne-a gasit intr-o zona a expectativei si a precautiei. Nu aveam indicii privind noile restrictii impuse de autoritati pentru a combate raspandirea virusului COVID-19 si nu stiam care vor fi conditiile de munca. Trimestrele doi si trei al acestui an au fost caracterizate de optimism si de un apetit crescut de cumparare. Previzionam acelasi trend si pentru sfarsitul de an 2021,” a adaugat Mircea Dumitru, Country Managing Director BMI Romania.
|