Sustenabilitate & CSR
Publicat de Cosmin Dincu
23 Sep 2014 13:57
|
In cadrul noului raport referitor la activitatea de responsabilitate corporatista (CSR) aferenta anului 2013, fabricantul de ascensoare Kone sustine ca acest concept este cuprins in cadrul culturii organizationale ce defineste actiunile zilnice ale corporatiei. Mai precis, principiile CSR se aplica atat in ceea ce priveste interactiunea cu personalul holdingului, cat si la nivelul relatiilor cu toti cei implicati (actionari, beneficiari, colaboratori, furnizori etc.). Astfel, sustenabilitatea este perceputa ca un impuls pentru cercetare-dezvoltare si ca un avantaj competitiv. „Inovatia se afla, de altfel, in centrul preocuparilor Kone si reprezinta una dintre premisele succesului. Solutiile avansate ne-au propulsat decenii de-a randul in fruntea industriei producatorilor de ascensoare, iar in 2013 am lansat ca de fiecare data o serie de sisteme noi. Personalul competent si creativ detine experienta si expertiza de a identifica principalele probleme ale clientilor si de a le solutiona prin intermediul unor tehnologii avansate. Pe termen mediu si lung, afacerile Kone sunt administrate in functie de patru megatrenduri identificate in societatea contemporana: urbanizarea accelerata, schimbarile demografice, sporirea importantei acordate sigurantei si grija fata de mediu. Contribuim, astfel, la dezvoltarea sustenabila a oraselor prin crearea unor solutii eficiente energetic, care functioneaza in conditii de securitate si fara sincope. In acelasi timp, nu neglijam performanta economica a Kone, care genereaza valoare actionarilor, fara a eluda sustinerea comunitatilor locale. In consecinta, pentru al treilea an consecutiv, Kone Centennial Foundation (infiintata in 2010) are initiativa sprijinirii unor persoane defavorizate, finantand trei proiecte majore si implicandu-se in dezvoltarea centrelor pentru tineret din Chennai – India si Johannesburg – Africa de Sud, precum si in crearea unei biblioteci mobile in China, care in 2013 a luat forma unei caravane, vizitand 14 scoli din Beijing pana in Yuxi, astfel incat de serviciile acesteia sa beneficieze peste 10.000 de elevi”, a declarat Antti Herlin, presedintele consiliului de administratie al Kone Corporation. Focalizat, dupa cum se arata anterior, pe inovatie, grupul de origine finlandeza se claseaza actualmente pe pozitia a 42-a in clasamentul Forbes al celor mai inovatoare companii din intreaga lume. Pentru informatii suplimentare, www.kone.com
|