SAINT-GOBAIN: Recunoastere a eforturilor de reducere a emisiilor de carbon |
Sustenabilitate & CSR Publicat de Elena Icleanu 27 Ian 2020 10:55 |
In acest an, grupul Saint-Gobain a fost inclus inca o data pe lista companiilor care deruleaza actiuni cu impact in domeniul combaterii schimbarilor climatice ("Climate Change A List"), intocmita de CDP (Carbon Disclosure Project), o organizatie mondiala non-guvernamentala.
Grupul Saint-Gobain a fost recunoscut pentru actiunile sale de a reduce emisiile de gaze cu efect de sera pe parcursul ultimului an, de a atenua riscurile climatice si de a dezvolta o economie cu emisii reduse de carbon. De exemplu, Saint-Gobain a instalat turbine in India si Italia, pentru a produce electricitate din energia nerecuperata anterior. Pana la sfarsitul anului 2018, Saint-Gobain si-a redus emisiile de CO2 cu 12% comparativ cu anul 2010.
"Aceasta recunoastere subliniaza implicarea si angajamentul Grupului de promovare a transparentei pe tema schimbarilor climatice, precum si eforturile deja intreprinse pentru reducerea emisiilor noastre de CO2. De asemenea, aceasta recompenseaza angajamentul ambitios pe care ni l-am asumat in anul 2019 pentru atingerea unui nivel net al emisiilor de carbon egal cu zero pana in 2050, in linie cu scenariile de incalzire globala de +1,5°C", a declarat Pierre-AndrĂ© de Chalendar, Presedinte - Director General al grupului.
"Reducerea emisiilor de carbon reprezinta o prioritate pentru noi pe toate pietele pe care activam si vom continua sa promovam sustenabilitatea in strategia de noastra de business", a mentionat Ovidiu Pascutiu, Director General al grupului Saint-Gobain in Romania.
Datele colectate de CDP de la peste 8.400 de companii si 900 de orase si state din intreaga lume fac din platforma CDP una dintre cele mai bogate surse de informatii la nivel mondial cu privire la modul in care companiile si guvernele actioneaza impotriva schimbarilor climatice.
Lista completa a companiilor care fac parte anul acesta din "Climate Change A List" este disponibila aici
CDP evalueaza companiile si le atribuie un calificativ de la A la D, pe baza transparentei, constientizarii si gestionarii riscurilor de mediu si evaluand nivelul lor de implicare in problemele de mediu, prin cele mai bune practici pe care le-au implementat, precum stabilirea unor obiective ambitioase si semnificative.
|