BUCURESTI: Noi investitii de amploare, proiectate in sectorul 1 |
Info-Santiere Publicat de Simona Ene 31 Ian 2014 15:15 |
In cadrul celei mai recente sedinte a Consiliului General al Municipiului Bucuresti au fost aprobate trei noi investitii de anvergura pentru zona Capitalei. Dintre acestea, doua proiecte vizeaza edificarea unor ansambluri mixte (ce vor cuprinde cladiri de birouri si locuinte), in timp ce un altul prevede realizarea unui pasaj subteran pentru fluidizarea traficului rutier din regiunea nordica. Unul dintre obiectivele de investitii din domeniul rezidential a fost propus de compania Romanian Financial Consulting Group, dupa planul tehnic elaborat de Western Outdoor. Proiectul, ce va fi amplasat pe un teren cu o arie de 2,8 hectare, de pe Aleea Privighetorilor nr. 1A (langa Padurea Baneasa si una dintre viitoarele statii de metrou ale Magistralei 1 Mai - Otopeni), vizeaza edificarea unui ansamblu cu patru cladiri a cate 10-12 etaje, ce va include un centru medical, o galerie comerciala, spatii de birouri si locuinte. In prezent, obiectivul se afla la Comisia de Urbanism a Primariei Municipiului Bucuresti, pentru avizare.
Tot in sectorul 1 al Capitalei, societatile Antrepriza de Constructii Montaj (ACM) nr. 4 si RC Exclusiv Expert intentioneaza sa construiasca un complex rezidential pe un teren pe care il detin pe Intrarea Straulesti nr. 17-35. Potrivit proiectului tehnic realizat de compania Graph Tronic XM, pe arealul cu o suprafata de 8.350 mp, va fi edificat un imobil de locuinte (S+P+6E+E7-E8-retrase), cu o arie construita de 5.007 mp, respectiv o arie desfasurata de 24.200 mp. Actualmente, planul urbanistic zonal este aprobat, aflandu-se la CGMB pentru aprobare.
In ceea ce priveste pasajul rutier din zona Pietei Presei Libere, recent, autoritatile locale au decis sa redimensioneze proiectul. Conform noilor modificari, lungimea acestuia va fi redusa cu 150 de metri (prin scurtarea bretelei de acces dinspre Soseaua Bucuresti-Ploiesti cu 70 metri, a celei dinspre Bulevardul Kiseleff cu 10 metri, precum si a pasajului propriu-zis cu 70 de metri). Totodata, in noul plan, elaborat de Metroul SA si D.D. Birou de Arhitectura, s-a renuntat la accesul subteran al autovehiculelor spre complexul expozitional Romexpo si s-a decis pastrarea legaturii pietonale existente in prezent, in defavoarea construirii unui nou pasaj pietonal mai amplu. Pentru informatii suplimentare, www.pmb.ro
|