Agenda Constructiilor
Miercuri, 13 Noiembrie 2019
Home - Stiri - Info-Santiere - CLUJ-NAPOCA: Licitatie pentru concesionarea de lucrari de 300 milioane euro
CLUJ-NAPOCA: Licitatie pentru concesionarea de lucrari de 300 milioane euro
Info-Santiere Publicat de AG&F 10 Oct 2019 06:00
Autoritatea contractanta Municipiul Cluj-Napoca (Primaria municipiului Cluj-Napoca) reia organizarea unei licitatii deschise, cu o valoare totala estimata de 1.425.513.366,43 lei, pentru atribuirea unui contract care vizeaza concesionarea lucrarilor pentru realizarea si exploatarea unor imobile cu functiuni complexe pe terenul aflat in proprietatea Municipiului Cluj-Napoca, B-dul 21 Decembrie 1989, nr. 106. Pentru aceasta procedura, data-limita de depunere a ofertelor a fost stabilita in august a.c., insa, cel mai probabil, nu s-a depus nicio oferta admisibila din partea vreunui potential concesionar.
Termenii acestei licitatii nu s-au modificat, astfel incat scopul contractului este, in consecinta, executia de lucrari, in concesiune, pentru realizarea si exploatarea unor imobile cu functiuni complexe pe terenul aflat in proprietatea Municipiului Cluj-Napoca, B-dul 21 Decembrie 1989, nr. 106. In acest caz, se pot solicita clarificari cu 25 de zile anterior datei-limita de depunere a ofertelor si raspunsul se va transmite cu 15 zile anterior datei-limita de depunere a ofertelor. Ofertantii pot opta fie pentru o investitie cu destinatia hotel de minimum 200 camere, clasificare turistica 4 stele (conform SF), fie pot opta pentru cladire de birouri si servicii conexe, minimum clasa A, cu respectarea cerintelor din caietul de sarcini.
Data-limita de depunere a ofertelor la aceasta procedura este 2 decembrie 2019, ora 13:32, criteriul de atribuire fiind cel mai bun raport calitate-pret, in care componenta financiara (pretul ofertei sau mai precis nivelul redeventei) are o pondere de 95%, iar protectia mediului, reprezentata prin cea mai mare suprafat«é cu vegetatie propusa in cadrul investitiei (in mp), conteaza in proportie de 5% .
Redeventa va fi prezentata ca valoare nominala, pentru fiecare an de operare (38 de ani). Redeventa trebuie sa fie peste valoarea minima. Oferta care prezinta cea mai mare redeventa totala (calculata ca suma a redeventelor ofertate pentru toti cei 38 de ani pentru care ofertantii sunt obligati sa asigure redeventa) va obtine punctajul maxim (95 de puncte). Celorlalte oferte li se va acorda un punctaj proportional dupa o formula prestabilita. Oferta financiara va fi prezentata de ofertanti insotita de o defalcare pe ani. Valoarea redeventei pentru fiecare an trebuie sa corespunda criteriilor minime din cadrul caietului de sarcini. Valoarea procentuala minima a redeventei ofertate pe fiecare an se va raporta la cifra de afaceri estimata de fiecare ofertant.
Durata contractului este de 480 de luni, insa, avand in vedere specificul contractului de concesiune, autoritatea contractanta a anuntat ca exista si unele conditii suplimentare.
Printre altele, se indica faptul ca garantia de participare se restituie in conditiile art. 48, din HG nr. 867/2016, iar ofertantii vor specifica in mod obligatoriu in oferta care sunt informatiile considerate confidentiale din cadrul ofertei. Este necesara si completarea DUAE. De asemenea, garantia de buna executie se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o institutie de credit din Romania sau din alt stat sau de o societate de asigurari, in conditiile legii. Aceasta se constituie in conditiile art. 12 din contract si va fi egala cu redeventa aferenta primului an de operare al obiectivului de investitii. Aceasta este de fapt a treia reluare de la zero a procedurii, primul anunt de acest fel fiind publicat in SEAP in luna iunie a.c., insa in acel caz termenul-limita de primire a ofertelor sau cererilor de participare a expirat in iulie, dupa care, asa cum s-a aratat anterior, nici a doua procedura nu a fost incununata de succes. Pentru informatii suplimentare, click aici!
 
ABONARE (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
 
ACADghid_proiectareLicente bim

Autentificare

Revista Agenda Constructiilor editia nr. 146 (Octombrie 2019)
ROCKWOOL 196
GHID de INSTALARE
romania fara hospice
EURO-Constructii 2020
PIATA de CONSTRUCTII: Analiza 2018-2019 & Perspective 2020-2023
Carpatcement 196
PIATA de TAMPLARIE: Analiza 2018-2019 & Perspective 2020-2023

pereti cortina si tamplarie aluminiu exigere