Producatori & Furnizori
Publicat de Ovidiu Stefanescu
03 Mai 2011 08:28
|
.jpg) Concernul international 3M, din Minnesota - SUA, a dat publicitatii rezultatele financiare corespunzatoare perioadei ianuarie - martie a.c., conform carora vanzarile au fost de 7,3 miliarde USD, fiind cu 15,2% mai mari fata de intervalul similar din 2010. Cresterea organica a fost de 8,9%, iar profitul a sporit cu 15,5%. Din punct de vedere geografic, incasarile din Asia/Pacific s-au majorat cu 21%, cele din America Latina/Canada cu 19,5%, cele din Europa cu 13,1% si cele din America de Nord cu 10,2%. Toate cele sase departamente ale corporatiei au raportat imbunatatiri ale activitatii, cele mai semnificative performante fiind consemnate de sectia de produse electronice si telecomunicatii (+20,5%), industrie si transport (+20,3%) si cea de servicii de siguranta si protectie (+14,4%). Vanzarile pe pietele aflate in curs de dezvoltare s-au situat pe un trend puternic ascendent (+24%) avand, in prezent, o cota de 34% din afacerile 3M. Conducerea holdingului subliniaza faptul ca inceputul actualului exercitiul financiar a fost fulminant si impulsionat de o serie de factori precum: diversitatea noilor solutii promovate; alocarea de fonduri importante pentru cercetare; cresterea capacitatilor de productie si vanzare; implementarea unor strategii inovatoare de marketing. Un obiectiv propus pentru anul in curs vizeaza ca ponderea noilor produse in totalul portofoliului companiei sa depaseasca pragul de 31%, atins in 2010. Pentru informatii suplimentare, www.3m.com
|