CARPATCEMENT: Concurs profesional studentesc, ajuns la editia a VIII-a |
Produse & Tehnologii Publicat de AG&F 12 Iun 2013 15:25 |
HeidelbergCement este unul dintre cei mai mari investitori germani din Romania. Grupul are activitati in domeniul productiei de ciment, betoane si agregate, prin companiile Carpatcement Holding, Carpat Beton, respectiv CarpatAgregate.
Grupul Carpatcement sprijina performanta viitorilor ingineri constructori prin organizarea anuala a concursului national “Premiile Profesionale Carpatcement”, in sase facultati avand profil de constructii si arhitectura din Bucuresti (doua), Timisoara, Cluj-Napoca, Brasov si Iasi.
La acest concurs, ajuns la editia a VIII-a, au participat pana acum peste 1.200 de studenti care si-au testat capacitatea de acumulare a cunostintelor de specialitate in domeniul cimentului, betonului si aplicatiilor acestora. Cei mai buni dintre ei au primit diplome si scrisori de recomandare care reprezinta atuuri importante la angajare.
Bibliografia a cuprins literatura tehnica, articole, advertoriale si prezentari ale grupului Carpatcement, puse la dispozitia concurentilor pe pagina concursului, aflata pe site-ul www.heidelbergcement.ro, alaturi de regulamentul de participare. Departajarea castigatorilor s-a facut in urma analizarii raspunsurilor date pe teste tip grila de catre o comisie din care au facut parte reprezentanti ai facultatii, organizatiei studentesti locale si ai Carpatcement.
Premiile, ca in fiecare an, s-au ridicat la valoarea neta de 9.000 de euro. In fiecare facultate premiile sunt alocate astfel: locul al III-lea - 400 de euro, locul al II-lea - 600 de euro, iar concurentul plasat pe locul I castiga 1.000 de euro. Accesand pagina concursului de pe www.heidelbergcement.ro, puteti afla numele si prenumele castigatorilor ultimei editii, in fiecare facultate si centru universitar.
Toti participantii la concurs au castigat materiale promotionale Carpatcement si un set de literatura tehnica din domeniul cimentului si betonului, care le va fi foarte util in practica, dupa terminarea facultatii.
Concursul are ca obiectiv general stimularea profesionala individuala a studentilor din invatamantul superior de constructii si va continua si in anii viitori, compania investind astfel in pregatirea viitorilor ingineri. Proiectul este organizat cu sprijinul unor asociatii studentesti care astfel isi testeaza - si acestea - capacitatea de organizare si de raspuns la solicitarile exigente ale Carpatcement.
Compania se implica si in alte proiecte, sprijinind in mod deosebit si performanta viitorilor arhitecti, prin oferirea de premii si sustinerea financiara a unor concursuri in care se premiaza cele mai bune utilizari ale betonului in arhitectura, in colaborare cu asociatiile profesionale de profil. Pentru asigurarea unui transfer direct de know-how in Romania, Carpatcement Holding a organizat vizite tehnice de informare cu profesori si factori de decizie locali in cadrul Heidelberg Technology Center, precum si in fabricile sale din Romania, Polonia si Germania.
Pe plan national, studenti si doctoranzi ai Universitatii Politehnica din Bucuresti, precum si ai Universitatii Tehnice de Constructii Bucuresti au avut ocazia sa urmareasca in mod direct, in fabrici, statii de betoane si, in cariere, fluxul specific de productie in cadrul unor vizite tehnice de o zi sau al unor stagii mai extinse de practica.
In premiera nationala si anticipand aparitia reglementarii nationale CP 012/1:2007, Carpatcement Holding a derulat, incepand cu anul 2006, actiuni ample de informare, cu caracter national, prin campania „Beton la Standarde Europene”. Aceasta campanie reprezinta contributia companiei la implementarea “betonului european” in Romania, un beton durabil si eficient sub aspectul costurilor inglobate, pentru dezvoltarea durabila a tarii. Toate pliantele, brosurile, precum si alte materiale de promovare tehnica primite de catre studentii care s-au inscris in concurs au purtat sigla acestei campanii.
Carpatcement multumeste conducerilor facultatilor cu profil de constructii din centrele universitare care au sprijinit organizarea concursului national “Premiile Profesionale Carpatcement” si ureaza, inca de pe acum, mult succes viitorilor concurenti la cea de a IX-a editie!
***
HeidelbergCement este lider mondial pe piata de agregate si un important jucator in domeniul cimentului, betonului si altor activitati conexe, ceea ce il pozitioneaza printre cei mai mari producatori de materiale de constructii din lume. Compania are 52.000 de angajati in 2.500 de locatii, in peste 40 de tari. Carpatcement Holding, parte a grupului german HeidelbergCement, este unul din liderii pietei de ciment din Romania. Din 1998 pana in prezent, grupul a investit peste 450 milioane de euro pe piata romaneasca, inclusiv costurile de achizitie. Alaturi de Carpatcement Holding, din grupul german mai fac parte Carpat Beton (divizia de betoane) si Carpat Agregate (divizia de agregate). Prin diviziile sale, grupul pune la dispozitia clientilor sai materiale de constructie la un standard de calitate recunoscut la nivel international. Grupul acopera intreaga gama de cerinte ale clientilor, de la consultanta in domeniul de aplicare pana la oferirea de solutii eficiente de finalizare a proiectelor. Pentru informatii suplimentare, click aici!
|