Agenda Constructiilor
Joi, 28 Martie 2024
Frontale
Home - Stiri - Punct de vedere - Deloitte: Noile experiente digitale sunt substitute pentru unele activitati sociale
Deloitte: Noile experiente digitale sunt substitute pentru unele activitati sociale Imprimare Email
Punct de vedere Publicat de Stelian DINCA 25 Nov 2020 14:58
In timpul pandemiei de COVID-19, mai mult de opt din zece consumatori (82%) au incercat pentru prima data cel putin o activitate digitala, cum ar fi comandarea on-line a produselor alimentare, folosirea unei aplicatii educationale sau dedicate exercitiilor fizice, potrivit studiului Deloitte Global Marketing Trends 2021, si mai mult de jumatate dintre acestia (53%) considera ca noile lor experiente on-line sunt un substitut satisfacator pentru activitatile pe care le desfasurau inainte de pandemie. Studiul evidentiaza importanta extinderii ecosistemului digital al marcilor, aproape o treime dintre respondenti spunand ca derularea acestor activitati intr-un mediu digital a fost chiar o alternativa superioara experientelor in persoana. Studiul a fost realizat la nivel global pe baza raspunsurilor a peste 2.400 de consumatori din Africa de Sud, China, Emiratele Arabe Unite, Marea Britanie, Mexic, Qatar, Regatul Arabiei Saudite si Statele Unite.
Contextul actual schimba rapid comportamentul consumatorilor, care par sa prefere canalele digitale, 66% afirmand ca pandemia i-a facut sa aprecieze mai mult solutiile tehnologice de calitate. Criza sanitara a contribuit nu numai la trecerea catre tehnologiile digitale, ci si la crearea unui model pentru anii urmatori, conform rezultatelor studiului, 63% dintre respondenti declarand ca vor continua sa foloseasca mult mai des tehnologiile digitale chiar si dupa ce pandemia se va incheia.
„Brandurile se confrunta cu situatii fara precedent si sunt nevoite sa faca schimbari mai rapid decat oricand, cautand parteneriate in afara domeniilor lor traditionale de activitate si folosind solutii digitale pentru a satisface noile nevoi ale clientilor. In ultimele luni, colaborarea dintre marci la nivel mondial a fost creativa si a depasit asteptarile. Au existat parteneriate intre banci si cabinete de psihologie pentru a raspunde unor preocupari asociate problemelor financiare, intre producatori de echipamente medicale si companii din sectorul auto pentru a raspunde cererii, precum si intre platforme de tehnologie si jucatori din diferite industrii pentru a furniza servicii de telemedicina. Folosirea intensa a tehnologiei vine si cu provocari, cum ar fi mentinerea interactiunii fizice cu clientii, interactiune care nu trebuie inlocuita de solutii digitale, ci doar sprijinita sau imbunatatita, iar consecventa intre misiunea si actiunile brandului devine mai relevanta ca niciodata”, a spus Ruxandra Bandila, Director Marketing si Business Development, Deloitte Romania.
Studiul Deloitte Global Marketing Trends 2021 subliniaza deschiderea consumatorilor fata de marcile care se concentreaza pe indeplinirea propriului obiectiv intr-o perioada de criza. Atunci cand organizatiile au un scop clar definit, actiunile lor au capacitatea de a modela atitudinile consumatorilor, aproape un sfert dintre respondenti sustinand ca actiunile concertate le-au schimbat pozitiv perceptia asupra marcii, arata studiul. Mai mult, companiile cu obiective foarte clare pot influenta comportamentul de cumparare, unul din cinci consumatori mentionand ca actiunile brandului i-au influentat in mod pozitiv decizia de cumparare.
Contextul pandemiei de COVID-19 a evidentiat importanta unei relatii bazate pe incredere intre marci si consumatori, potrivit studiului. Lipsa de incredere poate afecta brandul, doua treimi dintre respondenti (66%) fiind la curent cu actiunile negative intreprinse de companii in timpul pandemiei, cum ar fi cresterea preturilor la articolele de baza, actiuni care au facut ca 25% dintre clienti sa renunte la unele marci. Cand vine vorba de confidentialitatea datelor, consumatorii manifesta mai degraba lipsa de incredere in marci, doar 21% dintre respondenti declarand ca sunt de acord sa-si impartaseasca datele cu o organizatie pentru a o ajuta sa ia masuri in contextul pandemiei.
Raportul concluzioneaza ca principalele sapte tendinte globale in marketing pe care marcile trebuie sa se concentreze in 2021 pentru a construi relatii mai solide cu clientii, cu angajatii si cu societatea sunt: claritatea scopului, agilitatea crescuta, mentinerea experientei umane directe, intarirea increderii, cooperarea nemijlocita cu consumatorii, dezvoltarea ecosistemelor si pastrarea angajatilor valorosi.
Deloitte Global Marketing Trends 2021 este rezultatul interviurilor cu respondenti din intreaga lume si isi propune sa descopere efectele tendintelor globale in domeniul marketingului intr-un moment in care lumea se schimba in mod imprevizibil. Rezultatele sunt disponibile aici.
 
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
 
RAWLPLUGABONARE REVISTEALLBIMhilti
ROCKWOOL 196
Editia
IANUARIE/FEBRUARIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 180 (Ianuarie-Februarie 2024)
 

Autentificare

romania fara hospice
GHID de INSTALARE
FRONTALE
leviatan
concelex
Ubitech
CDS
strabag nivel 1
ness project
rigips
ERBASU CONSTRUCT
theda mar
Acvatot 2019
CONCEPT STRUCTURE
quadratum
MAKITA
noark
viarom

Parteneri

top 500
HABITAT
AHK 2022
FPSC_2019
AICPS_30
econet
top 500
ROGBC 2016
ef-de-n
top 500

pereti cortina si tamplarie aluminiu exigeretamplarie aluminiu Termopan Salamander