ANAP: Modificari ale metodologiei de control privind atribuirea contractelor |
Actualitatea interna Publicat de Cosmin Dincu 23 Ian 2018 22:25 |
Agentia Nationala pentru Achizitii Publice (ANAP) supune dezbaterii noul proiect de ordin pentru aprobarea metodologiei de control ex-post privind modul de atribuire a contractelor de achizitie publica/acordurilor-cadru, a contractelor/acordurilor-cadru sectoriale, a contractelor de concesiune de lucrari si a contractelor de concesiune de servicii.
Potrivit proiectului de ordin, „autoritatile contractante/beneficiarii supuse/supusi activitatii de control ex-post au obligatia de a pune la dispozitia echipei de control toate documentele si actele solicitate in termenele stabilite. In cazul in care activitatea de control ex-post se desfasoara la sediul autoritatii contractante/beneficiarului, acestea au obligatia de a pune la dispozitia echipei de control un spatiu adecvat desfasurarii acestei activitati, in cadrul sediului propriu. In cazul in care activitatea de control ex-post se desfasoara la sediul autoritatii contractante/beneficiarului, in vederea finalizarii activitatii de control ex-post, documentele ce reprezinta mijloacele probante vor fi preluate de echipa de control in copie conforma cu originalul. Autoritatea contractanta/beneficiarul are obligatia sa predea documentele solicitate de echipa de control, opisate si insotite de o declaratie a reprezentantului legal al acesteia/acestuia prin care atesta faptul ca a predat echipei de control documente conforme cu originalul. In cazul in care activitatea de control ex-post se desfasoara la sediul ANAP, autoritatea contractanta/beneficiarul are obligatia de a transmite in termenul dispus documentele solicitate in copie, opisate si insotite de o declaratie a reprezentantului legal al acesteia/acestuia prin care atesta faptul ca a transmis echipei de control documente conforme cu originalul, precum si sa permita accesul ANAP la dosarul procedurii generat online, pe site-ul www.e-licitatie.ro. Extinderea controlului ex-post peste obiectivele stabilite initial se face cu aprobarea presedintelui ANAP, la propunerea motivata a echipei de control, avizata de sefii de serviciu/directorul directiei de control ex-post. Pentru a consulta proiectul de ordin in integralitatea sa, click aici!
|