03 iun, 07:15 Producatorul german de balamale pentru usi Dr. Hahn GmbH & Co (pe scurt, Dr. Hahn) a implementat si deruleaza la nivel de companie o strategie de branding de tip „umbrela”. „Aceasta inseamna ca am reunit si am integrat, sub un brand general, intreaga varietate...
03 iun, 07:00 Selena, unul dintre cei mai importanți distribuitori mondiali de produse chimice pentru construcții și unul dintre cei mai mari patru producători globali de spumă poliuretanică (PU)pentru construcții, a încheiat anul cu o creștere semnificativă a rezultatelor financiare. Profitul brut al grupului s-a ridicat...
02 iun, 07:15 In prezent, strategia de branding a companiei Bitt-Bau urmareste consolidarea pozitiei detinute ca partener de incredere in domeniul sistemelor de feronerie si accesorii pentru tamplaria din PVC, lemn si aluminiu. „Obiectivele noastre principale sunt reprezentate de cresterea recunoasterii marcii, asocierea acesteia cu valori...
02 iun, 07:00 Conform unui studiu publicat pe portalul Door & Window Market (DWMAG), cea mai recenta valoare a indicelui preturilor de productie (PPI) anuntata de Biroul de Statistica a Muncii din SUA (BLS) arata ca preturile materialelor utilizate in fabricarea usilor si ferestrelor continua sa...
30 mai, 07:15 Fiind parte a Meesenburg Gruppe, Meesenburg România adoptă integral direcÈ›iile strategice de brand È™i identitate vizuală stabilite la nivel de grup, atât pentru marca Meesenburg, cât È™i pentru mărcile proprii din portofoliu – blaugelb, STROXX È™i STROXX Energy. „Suntem responsabili de reprezentarea impecabilă...