Cea de-a doua editie de succes digitalBAU, care a avut loc in perioada 31 mai – 2 iunie 2022, la centrul de expozitii din Köln a subliniat din nou importanta comunicarii pentru industria constructiilor. Un total de 330 de expozanti, in crestere cu peste 20% fata de prima experienta de acest fel, si-au prezentat solutiile digitale pentru intreg lantul valoric al industriei de profil unui numar de aproximativ 10.000 de vizitatori. Spatiul expozitional a crescut de la unul la doua pavilioane si jumatate. Punctele cele importante ale celor cinci forumuri derulate in paralel, unde 180 de vorbitori si-au impartasit experienta si au discutat despre evolutiile si tendintele actuale din industrie, au fost incununate de decernarea Premiului German pentru Constructii (Deutscher Baupreis). Incepand din 2023, digitalBAU va avea loc cu o frecventa anuala. Referindu-se la eveniment, conducerea Messe Munchen a afirmat ca „dupa premiera din 2020, care a depasit toate asteptarile, digitalBAU 2022 a fost din nou un succes complet, fiind excelent primit de industrie. Noi promovam si sprijinim digitalizarea din domeniu printr-o platforma in care competitorii si partenerii se pot intalni si discuta despre cele mai recente evolutii si tendinte. Digitalizarea continua sa ofere oportunitati si provocari majore pentru sectorul analizat, deoarece leaga din ce in ce mai mult domeniile de planificare, implementare si operationale. Industria are nevoie de solutii integrate corespunzatoare care sa reuneasca elemente de software, hardware, produse, procese si, mai ales, oameni”. Zonele expozitionale ale targului s-au concentrat pe subiectele santierului digital/BIM, urbanism digital, cladiri inteligente, inteligenta artificiala si robotica. Expozantii au fost incantati de calibrul vizitatorilor si de oportunitatea de a se intalni din nou personal. Incepand din 2023, digitalBAU va avea loc in fiecare an, urmatoarele doua editii urmand sa se desfasoare in perioada 4-6 iulie 2023, la Munchen, respectiv in februarie 2024 la Köln. „Prin acest nou concept, raspundem dorintei crescute de schimb anual de informatii, pe fondul accelerarii ciclurilor de inovare din industria constructiilor”, au mai aratat oficialii germani. Cifrele din 2022 indica, printre altele, 330 de expozanti din 16 tari, inclusiv 72 de start-up-uri (fata de 270 de expozanti din 13 state, in 2020), 14% dintre companiile prezente venind din strainatate. Dupa Germania, cei mai multi vizitatori au fost din Austria, Elvetia, Olanda, Turcia si Belgia. Pentru informatii suplimentare, click
aici