ECO Geodrum liciteaza realizare studiu de fezabilitate Inel Metropolitan de Nord Oradea |
Infrastructura Publicat de Elena Icleanu 07 Iul 2025 10:54 |
![]() Cele 7 oferte au fost depuse de:
1. Dromcons, cu subcontractantii Muzeul Olteniei Craiova si SSF-RO;
2. Proiect-Construct Regiunea Transilvania, cu subcontractantii SICAP Project, Mediu Research Corporation, SXA Expert Proiect Consult, Muzeul National al Unirii Alba Iulia, Mondev Real Estate, Aquaproiect si Danavi;
3. Eco Geodrum, avand ca terti subcontractanti grupurile Ingenieria Especializada Obra Civil e Industrial si Integrated Road Solutions, si ca subcontractanti companiile Mondev Real Estate, Protelco, Marin G. George Catalin-PFA, Interactive Transport Planning, Aquacon Proiect si Muzeul Olteniei Craiova;
4. Constructii Erbasu, cu subcontractantii Muzeul Tarii Crisurilor, Danavi, Global Topo, Electro Dalex, Pado Group Infrastructures, Quantum Instal, ID Project Engineering, Expertus, Stocad Proiect, Societate Civila de Avocati Teaha & Fuzesi, Traffic Plan, DP Consult, S Engineering Design, Mediu Research Corporation si Infrasoiltest;
5. Asocierea Costin si Vlad Birou de Proiectare (lider) - Studio 82, Somes-Top-Grup - Cit Drum Proiect, alaturi de Consitrans, ca tert sustinator, si cu subcontractantii Electro-Aparataj, Muzeul Tarii Crisurilor, Traffic Plan, Topo Explorer, Ortega Instalcons, Danavi si Geo-Tech;
![]() 6. Asocierea Construct CDP (lider) - Eurogecon, cu subcontractantii Polterm Proiect, Proexco, Corporate Consulting, Gazmind, 4C Project Consulting, Mondev Real Estate, Geodesign, Muzeul National de Istorie a Transilvaniei, Amper Proiect, Acormed, Danavi si Elcrirom Concept;
7. Asocierea Eurocerad International (lider) - Specialist Smart Group, cu subcontractantii Specialist Consulting, Danavi, Steerforth Consult, Mondev Real Estate, CP Med Laboratory, Geodesign, Sigma Mobility Engineering si Muzeul Tarii Crisurilor.
Studiul de fezabilitate va identifica varianta optima de traseu pentru noua sosea, evaluand atat caracteristicile terenului deluros pe care acesta va trece, cat si costurile de realizare. Firma care va castiga licitatia va trebui sa prezinte trei solutii initiale de traseu. Acestea vor fi prezentate Comisiei Tehnice a CNAIR, care va analiza multicriterial solutiile, pentru ca in final sa aleaga varianta optima. Lungimea estimata a viitorului drum este de 19 km.
Obiectivul general al proiectului este imbunatatirea mobilitatii populatiei, bunurilor si serviciilor, in vederea stimularii dezvoltarii economice si fluidizarii traficului in partea de nord a municipiului Oradea.
|