Agenda Constructiilor
Joi, 26 Decembrie 2024
Home - Stiri - INFRASTRUCTURA - GUVERNUL a aprobat divizarea CNADNR in doua companii distincte
GUVERNUL a aprobat divizarea CNADNR in doua companii distincte
Infrastructura Publicat de Elena Icleanu 15 Sep 2016 12:50
Guvernul a adoptat Ordonanta de Urgenta ce vizeaza reorganizarea CNADNR, entitatea urmand a fi divizata in doua companii distincte, una pentru gestionarea infrastructurii rutiere (CNIR) si cealalta (CNAIR) pentru administrarea strazilor.
Compania Nationala de Investitii Rutiere SA, prescurtata CNIR va proiecta, construi, reabilita, moderniza si repara autostrazile in perioada de garantie tehnica a acestora. De asemenea, va construi drumurile expres si pe cele nationale, variantele de ocolire si alte elemente de infrastructura rutiera. Va executa lucrari in regie proprie si va coordona dezvoltarea unitara si echilibrata a infrastructurii de transport rutier. Va desfasura, de asemenea, activitati de concesionare a spatiilor de servicii situate de-a lungul autostrazilor si a drumurilor expres.
Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere SA (CNAIR) se va ocupa de intretinerea drumurilor nationale si autostrazilor. Totodata, va gestiona proiectele aflate in curs pana la finalizarea lor, adica incheie toate santierele deschise azi, fie ca sunt de reabilitare a drumurilor nationale, fie constructii de autostrazi. "De exemplu, CNAIR se va ocupa de finalizarea autostrazilor Sebes-Turda, Lugoj-Deva, Gilau-Nadaselu sau Targu Mures-Ogra. In momentul in care aceste autostrazi sunt finalizate, se va decide ce se va intampla cu angajatii care lucreaza la aceste proiecte, avand in vedere ca de reconstructie si proiectare se va ocupa cealalta companie. CNIR se va ocupa de proiectele noi. Va dau exemple: centura de sud a Bucurestiului, autostrada Sibiu-Pitesti - la care acum se face studiul de fezabilitate, autostrada Targu Mures-Iasi-Ungheni sau drumul expres Ploiesti-Buzau-Bacau-Pascani. Pana la desfasurarea efectiva a activitatii CNIR pot fi asigurate servicii suport de catre CNAIR pe baza de protocol de colaborare, incheiat intre cele doua companii", a declarat ministrul Transporturilor, Sorin Buse.
Conform datelor Executivului, CNIR va functiona efectiv incepand din anul 2017 si se estimeaza ca va avea intre 400 si 600 de angajati, in functie de proiectele pe care le va avea in derulare. Pana atunci, CNAIR va transfera, in mod etapizat, proiectele de infrastructura de transport rutier catre CNIR, pentru a fi implementate.
 
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
 
SISECAMhiltiABONARE REVISTEALLBIMTotalEnergiesRAWLPLUG
ROCKWOOL 196
Editia
NOIEMBRIE-DECEMBRIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 187 (Noiembrie-Decembrie 2024)
 

Autentificare

Editia
OCTOMBRIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 186 (Octombrie 2024)
 
Editia
SEPTEMBRIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 185 (Septembrie 2024)
 
romania fara hospice
GHID de INSTALARE
MAKITA
noark
leviatan
Arduro
EURO BUILD
concelex
BogArt
AED
Acvatot 2019
DRS
GEWISS
ELECTROGRUP
VEGO
quadratum
konsent
CONCEPT STRUCTURE
CDS
Ubitech
SIGM
theda mar
ERBASU CONSTRUCT
strabag nivel 1
rigips
SSAB
EDIT-Structural

Parteneri

HABITAT
top 500
FPSC_2019
top 500

pereti cortinatamplarie aluminiu Termopan Salamander
urmarirea comportarii in timp a constructiilor<