APRIL 91 mizeaza pe o crestere a cifrei de afaceri in 2023, la 45 milioane de lei |
Izolatii & Finisaje Publicat de Elena Icleanu 01 Feb 2023 06:25 |
![]() In 2023, compania are in plan sa deschida in Brasov un showroom de aproximativ 1.000 mp, dedicat exclusiv vopselelor.
"Consideram ca piata de lacuri si vopsele a inregistrat o scadere a volumului de vanzari, cu 10%, iar in 2023 estimam ca se va mentine acest trend. Valoric, piata va arata crestere in 2022 fata de anul precedent, dar aceasta se datoreaza exclusiv majorarilor de preturi", a declarat Gheorghe Cirstea.
Potrivit managerului, principalul efect al cresterii preturilor materiilor prime si al dificultatilor de aprovizionare a fost scaderea volumelor de vanzare. In 2022, preturile au crescut, in medie, cu 25%, iar managerul April 91 estimeaza noi scumpiri, dar cu un procent mai mic, de pana la 15%.
Totodata, in 2023 se vor mentine dificultatile legate de cresterile de preturi la transport, utilitati, inflatie, dar si de posibilitatile tot mai limitate de recrutare a personalului de calitate.
April 91 detine o fabrica de lacuri si vopsele in Brasov, cu o capacitate de productie de 20 de tone/ 8 ore, precum si 4 centre de distributie si 26 de magazine dotate cu laboratoare de preparat vopsele, localizate in 17 judete. Compania produce, distribuie si comercializeaza, in prezent, vopsele lavabile, tencuieli, vopsele decorative, lacuri, grunduri, baituri si pigmenti sub brandurile proprii: April, Passiflora si Vektorr, si este in proces de diversificare a produselor de calitate premium.
De asemenea, April 91 importa si comercializeaza marci renumite in domeniul vopselelor auto, industriale si decorative, precum Nexa, Autocolor, Carsystem, Toro, Lechler, Autolux, EP Vernici, Sadolin, Hammerite, Dekorator, DeVilbiss si 3M.
|