Agenda Constructiilor
Vineri, 29 Martie 2024
Frontale
Home - Stiri - Oportunitati & Comunicate - UTI creste nivelul de optimizare si adaptare a portofoliului de solutii si servicii
UTI creste nivelul de optimizare si adaptare a portofoliului de solutii si servicii
Oportunitati & Comunicate Publicat de Stelian DINCA 24 Mar 2020 06:30
Pandemia de COVID-19 ne-a adus tuturor provocari cu care nu ne-am mai confruntat pana acum atat la nivel individual , cat si organizational. Pentru a-si proteja angajatii, pentru a asigura buna desfasurare a activitatilor si pentru a raspunde nevoilor clientilor in acest context special, companiile Grupului UTI au implementat o serie de masuri, respectand recomandarile autoritatilor de a combate raspandirea noului coronavirus (COVID-19).
Astfel, pentru a asigura prestarea serviciilor catre clienti, a fost activat planul de continuitate a activitatii, care prevede masuri specifice pentru asigurarea operatiunile esentiale. Echipa de management desemnata monitorizeaza zilnic activitatile si propune, in functie de evolutia situatiei la nivel national si de recomandarile autoritatilor, ajustarea operatiunilor.
Pentru protejarea angajatilor si clientilor nostri, am implementat lucrul de acasa pentru angajatii care pot lucra de la distanta si am flexibilizat programul de lucru, folosind aplicatii online pentru toate activitatile critice si pentru a nu intrerupe procesul de luare a deciziilor.
Toate masurile recomandate de autoritati au fost implementate pentru echipele care nu pot lucra la distanta, de la masuri stricte de igiena si dezinfectare personala si a spatiilor de lucru, la instructajul zilnic al personalului si verificarea parametrilor de sanatate minimali. In ultimele 2 saptamani, chiar inainte de primele manifestari ale virusului in Romania, am transmis informari interne constante de responsabilizare si de prevenire a COVID-19 prin masuri de igiena si am dotat toate sediile si punctele de lucru cu substante dezinfectante si echipamente de protectie, astfel incat echipele noastre sa fie protejate si pregatite.
Ne este greu sa estimam impactul pe care aceasta criza il va avea, dar avem experienta in gestionarea crizelor, demonstrata de modul in care UTI si-a desfasurat activitatea pe perioada crizei economice din 2009 si suntem pregatiti sa raspundem rapid si ferm pentru a ne mentine stabilitatea. Vom creste eforturile de optimizare si adaptare a portofoliului de solutii si servicii, vom monitoriza si reduce costurile, mentinandu-ne angajamentul pentru calitatea serviciilor prestate.
 
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88
 
RAWLPLUGABONARE REVISTEhiltiALLBIM
ROCKWOOL 196
Editia
IANUARIE/FEBRUARIE 2024!
- pe site -
Revista Agenda Constructiilor editia nr. 180 (Ianuarie-Februarie 2024)
 

Autentificare

romania fara hospice
GHID de INSTALARE
CDS
rigips
ness project
Ubitech
CONCEPT STRUCTURE
MAKITA
strabag nivel 1
FRONTALE
Acvatot 2019
ERBASU CONSTRUCT
leviatan
quadratum
theda mar
noark
viarom
concelex

Parteneri

AHK 2022
HABITAT
top 500
FPSC_2019
top 500
top 500
AICPS_30
econet
ROGBC 2016
ef-de-n

pereti cortina si tamplarie aluminiu exigeretamplarie aluminiu Termopan Salamander