GREENFOREST: Circa 35 milioane de euro pe piata mobilierului de birou |
Producatori & Furnizori Publicat de Elena Icleanu 25 Dec 2014 08:17 |
![]() Interviu cu Sebastian Capotescu, directorul de marketing al GreenForest Romania.
- Cum estimati ca vor evolua vanzarile firmei in 2014 si 2015?
- Cifra de afaceri inregistrata de GreenForest in primele noua luni ale anului in curs a fost de circa 2,5 milioane de euro, in usoara scadere comparativ cu 2013. Sfarsitul anului este, insa, mult mai aglomerat, din cauza mai multor proiecte interne si pe plan extern. Estimarile noastre referitoare la vanzarile pentru intregul an indica o stabilizare la nivelul de circa 4 milioane de euro realizat in exercitiul financiar trecut.
- Care sunt principalele sortimente comercializate si din ce zone provine cererea?
- Principalele produse comercializate sunt cele fabricate de noi la Timisoara, pentru echiparea cu mobilier pentru birouri, centre comerciale, domeniul Horeca, sectorul educational si cel naval. Cereri importante am inregistrat pentru solutiile de comunicare electronica marca proprie e-Visual, dar si pentru scaunele din gamele Topstar si Wagner ale principalului partener german, compania Topstar, precum si pentru alte tipuri de scaune importate din Italia, Germania, Cehia, Danemarca etc. In primele noua luni ale anului in curs am furnizat echipamente pentru mobilarea unor cladiri de birouri din zona Cluj-Napoca - Mures - Harghita, dar si in Timisoara si Bucuresti, cu precadere pentru proiecte din domeniile IT, telecom, retail, bancar, industrial - auto si nu numai.
- Ce investitii aveti in vedere pentru dezvoltarea activitatii?
- Capacitatea de productie a GreenForest este de circa 30.000 de corpuri de mobilier anual. Desi a fost si este o perioada dificila, din cauza contractarii majore a pietei in ultimii sase ani si a presiunilor crescute asupra preturilor, noi am continuat sa investim in mod permanent in asigurarea retehnologizarii si in cresterea productivitatii. In prima parte a acestui an am implementat un proiect de investitii in valoare de circa 200.000 de euro in zona de productie, iar in urmatoarele luni si la inceputul lui 2015 vom aloca alte 200.000 de euro pentru dezvoltarea comertului electronic. Ambele proiecte au fost realizate si cu sprijin financiar european, din fonduri nerambursabile.
|