Pe piata locala, compania Prangl este prezenta din 2010 si de la un an la altul parcul de utilaje de ridicat disponibile spre inchiriere s-a marit, datorita cresterii numarului de proiecte la care firma a participat. Delia Dordea, director administrativ al societatii a afirmat ca "in anul 2014, a survenit o schimbare a strategiei companiei, in sensul ofertei unor pachete integrate de solutii pentru o gama extinsa de obiective de constructii. Momentan, parcul propriu este format din 150 de utilaje specializate, dar in urma unei analize am constatat necesitatea unor investitii care sa vizeze consolidarea pozitiei pe segmentul echipamentelor de ridicat. Astfel, daca atentia noastra a fost focalizata pe inchirierea de macarale, acum ne orientam si spre dezvoltarea segmentului de platforme, nacele etc., pentru care cererea este in crestere. Evident, nici celelalte segmente nu sunt neglijate, din acest punct de vedere beneficiind de avantajul apartenentei la un grup important ce detine subsidiare in statele vecine, care ne pot pune la dispozitie toate utilajele solicitate, indiferent de complexitatea acestora. Politica noastra presupune, pe de-o parte, abordarea profesionala a lucrarilor speciale si, pe de alta parte, sustinerea pietei prin oferta de echipamente uzuale de ridicat. Dintre proiectele majore la care am participat in ultimii ani se remarca, in principal, Catedrala Mantuirii Neamului, baza militara de la Deveselu, podul Mihai Bravu, fabrica Daimler din localitatea Sebes, diverse parcuri eoliene. Cifra de afaceri realizata in 2014 a fost de 13,5 milioane de lei, plasandu-se la un nivel similar celui din anul precedent. In ultima perioada, marcata de criza economica, am reusit sa evitam o parte din problemele financiare care afecteaza multe companii, mai ales datorita faptului ca, indiferent de modul de finantare a obiectivelor mentionate anterior (din fonduri publice sau private), contractele noastre au fost derulate cu antreprenorii generali. Desigur, exista si cazuri in care evaluam daca merita sa participam sau nu la o licitatie publica, luand in calcul toate riscurile ce pot aparea pe parcursul desfasurarii lucrarilor. De asemenea, pierderi inerente sunt generate de starea precara a infrastructurii rutiere din Romania. Pe termen scurt si mediu, ne asteptam totusi la rezultate financiare imbunatatite, ca urmare directa a noii strategii implementate la nivelul societatii noastre". Pentru informatii suplimentare,
www.prangl.com