GROHE anunta participarea la ISH Frankfurt 2025, targul international de apa si HVAC |
Expozitii & Conferinte Publicat de AG&F 24 Iul 2024 13:15 |
Grohe, un brand international de top pentru solutii complete de baie, bucatarie si accesorii, anunta obiectivele strategice pentru anul fiscal aprilie 2024 - martie 2025, prin confirmarea participarii, in martie 2025, la ISH - cel mai important targ mondial pentru HVAC si apa, care se va desfasura sub motto-ul „Solutii pentru un viitor sustenabil”. Un element central al strategiei Grohe pentru anul fiscal urmator este implicarea sporita in dezvoltarea viitorului industriei sanitare. Prin participarea activa la evenimente cheie ale industriei, cum ar fi ISH si prin apartenenta la organizatii influente precum VDMA (Asociatia Industriei de Inginerie Mecanica din Germania), Grohe este pregatit sa incurajeze colaborarea si sa impulsioneze progresul colectiv din industrie, in special in contextul provocarilor economice actuale.
Asa cum afirma Bijoy Mohan, Lider al Lixil International:
"Obiectivele pentru anul fiscal urmator reflecta angajamentul nostru de neclintit fata de consumatori si parteneri, leadership-ul in ceea priveste produsele si excelenta organizationala. Un prim punct culminant a fost prezenta noastra la Milan Design Week, unde am prezentat varful portofoliului nostru cu Grohe SPA.
Prin inovatii de produs si colaborari cu parteneri cheie din industrie, avem incredere in capacitatea noastra de a stimula o crestere durabila, oferind valoare clientilor si partenerilor, sustinandu-i sa prospere intr-un mediu de piata dinamic.
Noi produse relevante care raspund nevoilor de zi cu zi
Subliniind angajamentul sau fata de inovatie, Grohe va lansa in vara acestui an sistemul Grohe Rapido Shower Frame, o dovada a expertizei in solutiile incastrate in perete. Proiectat pentru a simplifica instalarea sistemelor de dus incastrate si pentru a spori productivitatea profesionistilor, aceasta solutie este un raspuns direct la provocarile zilnice cu care se confrunta instalatorii din cauza lipsei de muncitori calificati si a volumului mare de comenzi. Componentele pre asamblate si izolate, cum ar fi tevile pentru apa si elementele ascunse, precum si un test de etanseitate efectuat inainte de livrare, permit instalarea in doar trei pasi, economisind timp pretios si costuri pentru instruirea noilor instalatori.
Dar si in ceea ce priveste solutiile “la vedere”, competenta Grohe in materie de dusuri este evidentiata de solutiile adaptate tendintelor actuale ale pietei. Noua para de dus Grohe Tempesta 110, premiata cu Red Dot Award si iF Design, aduce o personalizare sporita oferind libertatea de alegere in ceea ce priveste designul: de la optiuni rotunde sau patrate, la crom sau culoarea in tendinte Matte Black. Functia inovatoare SmartSwitch, care permite schimbarea intuitiva intre tipurile de pulverizare, ofera o experienta si mai personalizata.
In plus, variantele echipate cu tehnologia EcoJoy sprijina un stil de viata sustenabil prin reducerea consumului de apa fara a compromite confortul. Durabilitatea produsului este asigurata de inelul de protectie din silicon ShockProof, care protejeaza impotriva daunelor cauzate de caderi. Si toate acestea vin cu garantia calitatii "fabricat in Germania": Tempesta este produs in Lahr, Germania, locul de nastere al tuturor sistemelor de dus Grohe. La fiecare patru secunde, o para de dus iese de pe noua linie de productie, care poate fabrica pana la 200 de variante diferite de produse fara a necesita reconfigurare. Acest lucru echivaleaza cu pana la 19.000 de pare de dus pe zi, toate trecand prin verificari riguroase de calitate in timpul procesului de productie.
|