Utilaje & Echipamente
Publicat de Ovidiu Stefanescu
16 Mai 2013 13:15
|
Cele trei elemente care stau la fundamentul strategiei de dezvoltare a companiei Palfinger – internationalizarea, inovarea si flexibilitatea – vor continua sa constituie, inclusiv in perioada urmatoare, principalele conexiuni la conditiile actuale ale pietei, ajutand la majorarea profitabilitatii si adaptarea la cerintele de sustenabilitate. Conform planului actual de afaceri, pana in 2017 compania urmeaza sa-si dubleze vanzarile, pana la cota de 1,8 miliarde euro, in special prin promovarea intregului portofoliu de produse in regiunile aflate in curs de dezvoltare. In primul trimestru din 2013, incasarile au totalizat 225,8 milioane de euro, ceea ce constituie o sporire de 0,8% fata de intervalul similar din exercitiul financiar precedent. Conducerea societatii isi manifesta satisfactia in legatura cu aceste rezultate, intrucat s-a reusit mentinerea pe o panta ascendenta si pentru ca aceasta performanta confirma corectitudinea politicilor implementate. Cu toate acestea, cererea din Europa a inregistrat o diminuare usoara in perioada analizata, insa aceasta a fost complet compensata de cresterea vanzarilor in celelalte regiuni. In Romania, produsele firmei austriece sunt disponibile prin intermediul diviziei Terra Palfinger din cadrul grupului Terra, din Bucuresti, care a raportat, pentru 2011, o cifra de afaceri de 103,14 milioane de lei. Pentru informatii suplimentare, www.palfinger.ag
|